Германија е уште една европска земја која го охрабрува растот на својата филмска индустрија дозволувајќи им на луѓето да ги посетуваат кината онолку често колку што сакаат.
Исто како што Deutschlandticket им овозможи на Германците да патуваат низ нивната земја со воз за само 49 евра месечно, новиот проект има за цел да им овозможи на луѓето неограничени патувања во кино.
Германскиот сојузен филмски одбор (ФФА) објави нова шема според која кинољубителите, за одредена месечна претплата, можат да го посетат киното онолку пати колку што сакаат.
Проектот Cinifiniti треба да започне низ цела Германија за само 12,50 евра месечно, што е многу добра зделка со оглед на тоа што просечниот билет за кино во Германија минатата година беше 9,71 евра.
За само неколку евра повеќе од еден билет, Германците ќе можат да ги посетуваат кината онолку често колку што сакаат, добивајќи го целосното искуство од новите изданија и реизданија на филмски класици.
Во моментов, повеќе од 100 кино комплекси се пријавија за шемата – иако останува нејасно колку ќе биде распространета достапноста на проектот Cinifiniti. ФФА предвиде дека овој план треба да ја зголеми посетеноста на киното за 10 до 20 проценти.
Засега, единственото ограничување за претплата се чини дека е да мора да имате над 18 години.
Иако е нова во Германија, иницијативата е испробана во различни формати низ Европа. Со оглед на тоа што услугите за стриминг постојано ја поткопуваат посетеноста на кината, претплатите за кино се одличен начин да се поттикне јавноста почесто да ги посетува локалните кина.
Ако оваа шема се покаже како профитабилна, таа е победничка. Кината продолжуваат да работат со поголем капацитет, филмските студија добиваат повеќе приходи на благајните, а публиката може да ужива во поширок опсег на искуства додека ужива во филмовите што можеби ги пропуштиле, доколку не би била месечната претплата.