Ниту европското фудбалско првенство не ја поттикна жедта за пиво во Германија. Според најновите статистички податоци, домашните пивари продале 0,6 отсто помалку пиво во првата половина од годината со вкупно 4,2 милијарди литри отколку во првата половина на 2023 година, пренесува германската новинска агенција (dpa).
На домашниот пазар, продажбата значително падна на годишно ниво, за 0,9 отсто на 3,4 милијарди литри.
Германија беше домаќин на Еврото, но по благ пораст во два месеци пред турнирот во средината на јуни, продажбата за време на самиот турнир беше послаба од 12 месеци претходно.
Имено, јуни со продажба од 777 милиони литри пиво беше најслаб од 1993 година. Германското здружение на пивари ја припишува слабата продажба делумно на нестабилното време.
„Температурните промени и честите бури за време на европската превенција го запреа бизнисот на многу кафулиња и откажаа многу забави на отворено“, изјави директорот на здружението Хорст Ајкеле.
Во статистиката не е вклучено безалкохолното пиво, кое со годините добива на значење.
Со повеќе од 800 видови безалкохолно пиво и пазарен удел од осум проценти, Германија е на самиот врв на светот. „Наскоро секое десетто пиво произведено во Германија ќе биде безалкохолно“, рече Ајкеле.