Како летото да не е веќе доволно топло, многу возачи сега почнаа дополнително да се потат. Доколку се воведе такса за возила, секој што има мотор со внатрешно согорување ќе треба да плати 2.000 евра. Но, не секој може да си го дозволи тоа.
Дебата за новиот данок
Во моментов, моторите со внатрешно согорување се особено импресивни поради нивниот опсег, со помали трошоци за купување. Попрецизно кажано: кога станува збор за класичните возила, дебатата за опсегот сè уште не ни постоела. Типично VW Polo, на пример, може да помине добри 800 километри со полн резервоар. И кога резервоарот е празен, едноставно наполнете го.
Сопствениците на електрични автомобили можат само да сонуваат за ова. Тоа може да се промени наскоро, но дотогаш ќе помине уште некое време. Но, сега може да се открие голема предност за возачите на електрични возила.
Во моментов се расправа за посебна такса за возила која треба да ја плаќаат само сопствениците на мотори со внатрешно согорување. Луѓето со електрични автомобили лесно би ги заштедиле овие 2.000 евра. И уште нешто: овие пари треба да им користат, пишуваат германските медиуми.
Целта е да се искористат парите за повторно промовирање на е-мобилноста
Предлогот за воведување на данокот доаѓа од Борис Палмер. Сигурно не е првпат градоначалникот на Тибинген да привлекува внимание со пикантни изјави.
Во овој случај тој е за нова такса за возила, според која граѓаните би требало да платат дополнителни 2.000 евра доколку купат мотор со внатрешно согорување. Овој даночен приход треба да се инвестира во промовирање на е-мобилноста во Германија.
Палмер се обидува да го направи поатрактивно купувањето електрични автомобили. Но, дали навистина може да се направи така – на грбот на другите возачи? Германската е-мобилност всушност би можела да користи обновено финансирање. Но, се чини неразумно да се наметне дополнителен данок од 2.000 евра за купувачите на возила со дизел или бензински мотор.
Овие дополнителни трошоци би биле значителен товар за многу возачи, особено за оние кои се потпираат на опсегот и флексибилноста на нивните мотори со внатрешно согорување. Прашањето дали овој чекор навистина може да ја унапреди транзицијата кон мобилност останува отворено, како и реакциите на засегнатите возачи и индустријата како целина.
За среќа, данокот за возилата со само мотори со внатрешно согорување се уште е далеку, забележуваат германските медиуми.