General Motors (GM) има голема побарувачка за многу од своите возила во САД, но не може доволно брзо да ги достави до дилерите.
„GM продолжува да има силна политика за поттикнување во моментов, и тоа се покажува бидејќи побарувачката е сè уште многу висока“, рече Рори Харви, претседател на компанијата за Северна Америка, на настан во Лансинг, Мичиген. „Сега можеме да го продадеме речиси секој производ што ќе го направиме“, ја цитира Ројтерс неговата изјава.
Но, производителот на автомобили се соочува со излезни логистички предизвици по пандемијата, особено во испораката на возила до дилерите, по пат или железница.
„Сè уште би сакале да ја подобриме нашата достапност на терен кај дилерите“, рече Харви. „Генерално имаме добар инвентар, но би сакале некои од тие единици да им ги пренесеме на нашите дилери од фабриките побрзо отколку што можеме денес“.
Харви одби да каже дали пониската од очекуваната продажба на најновите електрични возила на GM, GMC Hummer EV и Cadillac Lyriq, се поврзани со проблеми со Ultium батериите.
„Не сум сигурен дека сакам да бидам цитиран како велејќи дека Ultium е тесно грло“, рече тој. Тие модели, вели тој, „полетаа во многу ограничени количини (но) ние градиме импулс“.
„Имаше добар раст во мај и јуни. Ќе видиме уште една промена во однос на продажните перформанси во втората половина од годината“.