Автомобилскиот гигант GM направи уште еден чекор поблиску до целосно автономно возачко искуство за сопствениците на нивните автомобили. Вчера, тие ја воведоа опцијата „Ultra Cruise“, за која велат дека ќе овозможи „вистинско возење без раце“ во дури 95 проценти од сценаријата за возење во САД и Канада. Значи, возачите ќе го препуштат воланот на компјутерите во нивните возила, ќе ги тргнат рацете од воланот и ќе уживаат во возењето, или ќе се надеваат дека автопилотот нема да направи грешка.
GM веќе има асистент за возење „Super Cruise“, но новата опција не е негова наследничка, туку нов и понапреден асистент кој ќе биде наменет само за возила од премиум сегментот. Слично на случајот со Tesla и нивниот автопилот, односно FSB, кај GM автомобилите оваа опција ќе може да се активира со надградба на софтверот.
При објавувањето на новата опција, GM истакна дека ова е значаен чекор кон постигнување на нивната цел, а тоа е свет без сообраќајни несреќи, издувни гасови и загадување. „Ultra Cruise“ е дизајниран да овозможи целосно возење без раце во гореспоменатите 95 проценти од случаите, и на крајот треба да се користи на сите асфалтирани патишта во САД и Канада.
Со оглед дека компјутерите ќе го преземат возењето со овој асистент, јасно е дека автомобилите што ќе поддржуваат „Ultra Cruise“ ќе користат уште повеќе сензори, а GM споменува комбинација од камери, радари и LiDAR кои ќе развијат прецизна презентација од 360 степени и 3D на просторот.околу возилото.
Овој асистент ќе биде достапен за одредени модели на автомобили од 2023 година, а првиот модел што ја воведе новата технологија ќе биде Cadillac. Ќе биде интересно да се види каков напредок ќе направи Tesla дотогаш со својот систем за автономно возење бидејќи плановите на Маск, т.е. желбите се познати, а тоа е целосна автономија на возилата на Tesla.