Американскиот General Motors официјално планира враќање на европскиот пазар, со серија електрични возила.
Очекувано, еден од главните адути на нашиот континент треба да биде електричниот Cadillac Lyriq.
GM се повлече од Европа откако ги продаде Opel и Vauxhall на PSA Group во 2017 година, иако задржа ограничена операција за увоз на Cadillac и Chevrolet Corvette. Сепак, GM сега се подготвува за целосно враќање со целосно електричен состав. Планот за враќање се очекува да биде објавен на почетокот на следната година, според Motor1.
Иако не сакаше да зборува за целите или очекуваниот обем на продажба, шефот на GM Europe, Махмуд Самара, за британските медиуми изјави дека тие се „уверени дека ќе биде значаен играч“ на пазарот.
GM се обврза на целосно електричен погон ширум светот до 2035 година и инвестираше многу во развојот на новата Ultium EV платформа која ги напојува Lyriq, GMC Hummer EV и другите возила.
Самара вели дека брзото усвојување на електрични возила во Велика Британија и Европа во споредба со САД било клучен фактор во одлуката на GM да се врати. Тој додаде: „Со она што им треба на клиентите во Европа и она што го направивме за да ја трансформираме нашата компанија, гледаме на ова како единствена можност за нас“.
Претходните европски напори на GM претставуваа различни европски брендови, но овој пат таа е подготвена да го искористи своето постоечко портфолио на американски брендови. Иако GM не сака да дава детали, Cadillac најверојатно ќе биде фаворит.
Извештаите исто така сугерираат дека новиот Hummer би можел да се нуди во ограничен број.
Самара додава: „Chevrolet е глобален бренд, Cadillac е глобален бренд, Hummer е глобален бренд, така што имаме светски брендови кои одговараат на целта. „Она што е толку убаво за возењето ЕВ е флексибилноста што можеме да ја испорачаме со тие платформи“.
Самара вели дека GM Europe има задача да дејствува како брз старт-ап, истакнувајќи дека недостатокот на старата поделба на SUS во Европа ќе и овозможи полесно да ги турка своите ЕВ. Ова може да вклучи користење на намален модел на малопродажба само на интернет, кој ќе овозможи поврат без значителни инвестиции во дилерската мрежа.