Големиот пад на побарувачката на електрични возила во Германија влијае на целата европска автомобилска индустрија

од Vladimir Zorba
796 прегледи

Продажбата на автомобили во Европа беше стабилна во јули, но побарувачката за електрични возила дополнително ослабе во Германија, најголемиот пазар на континентот.

Регистрациите на нови автомобили се зголемија за само 0,4 отсто од пред една година на 1,03 милиони единици минатиот месец, соопшти Европската асоцијација на производители на автомобили. Додека продажбата на електрични автомобили со батерии (ЕВ) порасна во некои земји, вклучително и Франција и Велика Британија, тие добивки не беа доволни за да се компензира падот од 37 отсто во Германија.

Продажбата на ЕВ опаѓа со месеци во Европа, делумно поради тоа што владите ги намалија финансиските стимулации за нивно купување, пишува „Блумберг“. Германија ненадејно ги прекина субвенциите за електрични возила во средината на декември, а постојаниот економски пад во земјата се одрази на вкупната потрошувачка, а со тоа и на издвојувањата за купување возила.

Падот на побарувачката ги тера производителите на автомобили да се намалат и да ги забават плановите за постепено укинување на моторите со внатрешно согорување.

VW бара подлабоко намалување на трошоците надвор од потенцијалното затворање на фабриката за електрични возила на марката Audi во близина на Брисел. Главниот извршен директор на Stellantis, вториот по големина производител во регионот, извести за лошите перформанси на брендовите на компанијата откако нето профитот речиси се преполови во првите шест месеци од годината.

Групацијата Mercedes-Benz, исто така, ја намали прогнозата за маржата за оваа година и ги повлече среднорочните цели за продажба на електрични возила, велејќи дека преминот од автомобили со внатрешно согорување ќе трае подолго од очекуваното.

Слични содржини