Goodyear официјално потврди дека го продал брендот на гуми Dunlop на јапонската компанија Sumitomo Rubber Industries.
Договорот вреден 701 милион долари вклучува продажба на правата на брендот Dunlop во Европа, Северна Америка и Океанија за потрошувачки, комерцијални и други специјални гуми.
Goodyear планира да ги искористи приходите за да го намали својот долг и да ја финансира програмата за трансформација Goodyear Forward. Договорот се очекува да биде завршен до средината на оваа година.
Минатата година Goodyear го продаде својот бизнис OTR (Off-the-Road Tires) на рударската и градежната индустрија на јапонската компанија Yokohama Rubber за 905 милиони долари, исто така дел од истата програма за намалување на трошоците.
Goodyear ќе продолжи да произведува гуми Dunlop во Европа до крајот на 2025 година со опција за продолжување на уште една година. Овој преоден период е наменет да му овозможи на Sumitomo доволно време да ја прошири својата организација во Европа, ефикасно да го апсорбира брендот и да ги одржи нивоата на услуги за постоечките клиенти на Dunlop.
После тоа, Goodyear ќе го снабдува Sumitomo со гореспоменатите Dunlop гуми за период од пет години со минимална годишна количина од 4,5 милиони гуми.
Goodyear го задржува правото да го користи брендот Dunlop за камионски гуми во Европа под лиценца, како и за гуми за мотоцикли во Европа и Океанија.