Регулаторите на Европската унија побараа од Google повеќе информации за тајното рекламно партнерство со Meta, кое ги таргетираше малолетниците на YouTube со реклами на Instagram.
Европската комисија допрва треба да отвори официјална истрага, но постепено го гради својот случај врз информациите што ги побара во октомври, кои вклучуваат внатрешни разговори, презентации, е-пошта и други материјали поврзани со реклами на YouTube.
Google ги собра овие докази за време на внатрешна истрага за кодното име „Tangerine Owl“.
Во август оваа година, за прв пат беше откриено дека вработените во Google користеле решенија за да овозможат реклами наменети за луѓе помлади од 18 години, нешто што компанијата долго време го брани.
Сепак, некои вработени во Google и рекоа на Meta да понуди реклами на група наречена „непознато“ бидејќи внатрешните податоци открија голема група на помлади од 18 години.
Двете компании соработуваа со медиумската агенција Spark Foundry за да започнат пилот програма за рекламирање во Канада, а потоа ја проширија во САД.
Компаниите го прекинаа својот план да се прошират надвор од тие две земји и да вклучат други Meta платформи откако почна да се пишува за него, пишува Engadget.