Heineken ќе продава помалку пиво во 2025 година поради растечката глобална неизвесност

Производителот очекува годишен органски оперативен профит на долната граница од опсегот од 4% до 8%

од Vladimir Zorba
10 прегледи Фото: Јутјуб/Принтскрин

Холандскиот производител на пиво, Heineken предупреди дека продажбата на пиво во 2025 година ќе се намалува како што се влошуваат макроекономските предизвици, објави „Ројтерс“. Компанијата дополнително ги намали своите очекувања за обемот откако беше принудена да направи сличен потег во претходниот квартал.

Вториот најголем производител на пиво во светот и неговите конкуренти со години се мачат да се опорават од бавниот раст на обемот. Додека пиварите во голема мера ги компензираа падовите со зголемување на цените, инвеститорите се повеќе се фокусираат на обемот на продадено пиво.

Акциите на Heineken паднаа за повеќе од 8% во јули откако компанијата предупреди дека нејзините годишни обеми ќе останат релативно стабилни, наместо да растат. Во средата, компанијата соопшти дека очекува обемот „малку да се намали“ во 2025 година.

Годишниот органски оперативен профит, исто така, ќе биде на долниот крај од опсегот од 4% до 8%, соопштија од пиварата. Аналитичарите веќе го очекуваа тоа, според консензусните проценки составени од компанијата.

Главниот извршен директор Долф ван ден Бринк рече дека макроекономската нестабилност станала поизразена во третиот квартал.

„Очекуваме побарувачката да се опорави со нормализирањето на условите“, рече тој во соопштението.

Продажбата на Heineken во третиот квартал беше погодена од особено слабата побарувачка за неговите пива во Латинска Америка и Европа. Расположението на потрошувачите беше разнишано од трговските тензии на клучните пазари како што е Бразил, а Heineken го изгуби пазарниот удел во Европа по ценовниот спор со трговците на мало.

Компанијата објави пад од 0,3% на нето-приходот во третиот квартал, што е малку над очекувањата на аналитичарите за пад од 0,8%.

Тешката индустриска средина ја натера пиварницата да објави планови за реконструкција на седиштето во Амстердам почнувајќи од следната година, што се очекува да влијае на 400 работни места. Акциите на компанијата пораснаа за 2,1% од почетокот на годината, според „Блумберг“.