Heineken ги обвини временските услови за разочарувачките продажби во вториот квартал, кои исто така беа погодени од падот на вредноста на нејзиниот удел во Кина, со што акциите на вториот по големина производител на пиво во светот паднаа за седум отсто.
Холандската групација објави дека обемот на продажба на пиво во првата половина од годината е зголемен за 2,1 отсто, што е под прогнозите на аналитичарите од 3,4 отсто, откако европското фудбалско првенство не донесе значително зголемување на продажбата, пренесe Фајненшл Тајмс.
„Вообичаено големите спортски настани како Европското првенство имаат позитивно влијание, но времето беше значително под долгорочниот просек и под минатата година, што се одрази на нашиот бизнис“, рече извршниот директор Долф ван ден Бринк.
Дождливиот јуни во Европа ги расипа плановите на компанијата.
Послабиот втор квартал го засени силниот почеток на годината за Heineken, кој го промени периодот на опаѓање на обемот на продажба. Производителот на пиво се соочи со критики за премногу покачување на цените во 2023 година, што доведе до пад на продажбата бидејќи потрошувачите реагираа негативно.
Heineken објави дека приходите пораснале за 2,2 отсто на 17,8 милијарди евра во првата половина од годината. Оперативната добивка пред исклучителни ставки и амортизација е подобра од очекуваната со раст од 12,5 отсто до две милијарди евра во истиот период.
Обемот на продажба на пиво во Европа се зголеми за 0,6 отсто во првата половина од годината, во споредба со очекуваниот пораст од два отсто, а најтешко се погодени северна и западна Европа. Во Америка, продажбата се зголеми за 1,1 отсто, во споредба со очекуваниот пораст од 3,1 отсто.