Хејли Бибер склучи договор вреден 1 милијарда долари

од Vladimir Zorba
15 прегледи

Моделот Хејли Бибер го продаде својот бренд за убавина Rhode на e.l.f. Beauty во договор вреден околу 1 милијарда долари 28-годишната девојка, која е во брак со пејачот Џастин Бибер, лансираше линија производи за нега на кожа, вклучувајќи руменило и сјај за усни, во 2022 година, давајќи ѝ го своето средно име, а нејзиниот бренд Rhode беше огромен успех, објави Би-Би-Си.

Брендот брзо стекна популарност, делумно благодарение на социјалните медиуми, а во 12-те месеци до март, регистрираше нето продажба од над 200 милиони долари, со планови да се понуди во продавниците на Sephora во САД и Велика Британија оваа година.

Во објавата за договорот, купувачот e.l.f. Beauty го нарече бизнисот „прекрасен бренд за кој веруваме дека е подготвен за експлозивен раст“.

Компанијата e.l.f. — кратенка за очи, усни и лице — ќе му плати на Rhode 800 милиони долари во готово и акции, со дополнителни 200 милиони долари зависни од идниот раст на продажбата.

Се очекува договорот да се затвори подоцна оваа година. Хејли, која ќе остане во компанијата како главен креативен директор, напиша на социјалните медиуми дека договорот го означува „следното поглавје“ за брендот. Другите коосновачи и сегашни директори ќе продолжат да го водат бизнисот по продажбата.

„Нашето партнерство со e.l.f. Beauty претставува неверојатна можност да ја зголемиме и забрзаме нашата способност да допреме до повеќе членови на нашата заедница со уште поиновативни производи и да ја прошириме нашата глобална дистрибуција“, рече таа.

Брендот стана особено популарен на социјалните медиуми, со вирални видеа на TikTok од неговото руменило во џеб и „третмани за усни со пептиди“.

Одлуката на Хејли да лансира линија на козметика следи по потезите на други познати личности, како што е Ријана, чиј бренд Fenty Beauty беше проценет на речиси 3 милијарди долари минатата година, според Forbes.

Тука е и Кајли Џенер, која го продаде својот удел во козметичката компанија Coty за 600 милиони долари во 2020 година, како и Селена Гомез и нејзината линија Rare Beauty, која ја стави на индексот на милијардери на „Блумберг“ минатата година.

Вкупно, се очекува брендовите за убавина на познати личности да генерираат повеќе од 1 милијарда долари продажба во 2023 година, според извештајот на Nielsen IQ.

Хејли е ќерка на актерот Стивен Болдвин и внука на актерите Алек, Вилијам и Даниел Болдвин. Таа го доби своето прво дете, синот Џек, со сопругот Џастин минатата година.

Во интервју за насловната страница на „Vogue“, објавено пред објавувањето на работното место, таа рече дека успехот на брендот Rhode за неа дошол како изненадување.

„Во моите најлуди соништа, веќе надмина сè што можев да посакам“, рече таа.

Слични содржини