Хибридните автомобили се новите дизели, но Dacia оди чекор понатаму и го електрифицира моторот со гас

од Vladimir Zorba
86 прегледи

Хибридните автомобили полека ја преземаат улогата на дизелите. Сепак, она што никој не го очекуваше во оваа „навала“ по електрифицирани возила беше мајсторскиот удар на Dacia со LPG. Следната година ќе пристигне нова генерација на автомобили со две горива, кои ќе комбинираат алтернативно гориво со технологијата MHEV.

Дизел автомобилите повеќе нема да бидат столб во Европа. За жал, одлучено е горивото кое долги години беше избор на милиони возачи на Стариот континент да го заземе второто, па дури и третото место. Целта е електрифицираните возила да го заземат пазарниот удел што некогаш го држеше дизелот.

Европските власти веќе некое време велат дека хибридните автомобили се новиот дизел. Брисел сè уште е решен да ги постигне целите за електрификација поставени за блиска иднина, а тоа значи да продолжи индиректно да ги обесхрабрува клиентите и да ја „валка“ технологијата на погонот која до вчера всушност беше најдоброто решение за мобилност за многу возачи. Точно или не, многу е јасно во која насока сака да не одведе Европската комисија.

Dacia се откажува од дизелот за да ја зголеми посветеноста на LPG

Автомобилските брендови, без разлика на нивната позиција, мораа да инвестираат во електрификација во поголема или помала мера. Dacia не е исклучок. Нискобуџетната марка која добро се позиционираше на европскиот пазар веќе има хибридни и електрични автомобили во својата гама. Сепак, она што никој не го очекуваше беше „мајсторскиот потег“ што го подготвуваат Романците, чиј протагонист е алтернативното гориво кое го преферираат Европејците.

Dacia е решена да ја зголеми својата посветеност на LPG (течен гас) во замена за дизели. Dacia Duster беше последниот дизел автомобил што Dacia го продаде во Европската унија. Сепак, нивната посветеност на LPG е посилна од кога било. Доказ за тоа се огромниот број на новитети кои Романците ги имаат на агендата за да ја зацврстат лидерската позиција на пазарот на патнички автомобили со две горива.

Романскиот бренд ќе комбинира LPG со електрификација. Dacia всушност работи на нова генерација на мотори со двојно гориво, бидејќи постоечкиот 1.0 ECO-G со моќност од 100 коњи е слаб и веќе застарен. Затоа механиката ќе се заснова на новиот бензински мотор на Renault 1.2 TCe, што значи дека трицилиндричниот блок ќе продолжи да биде „централниот столб“ на кој Dacia ќе ги базира своите автомобили со технологија на двојно гориво, но со значително поголем потенцијал од постоечкиот блок од 1,0 литри.

Новиот Dacia LPG ќе се електрифицира

Накратко, Dacia затоа ќе ги електрифицира своите популарни ECO-G автомобили на гас со 12 и 48-волти благa хибридна (MHEV) технологија. Овие нови мотори ќе нудат опсег на моќност од 120 КС до 150 КС. Ќе има мотори со мануелен и EDC автоматски менувач со двојна спојка. Дополнително, и исто толку важно, тие ќе бидат достапни во верзии со предни и со погон на сите тркала.

Новиот 1.2 ECO-G мотор на Dacia ќе биде лансиран на крајот на следната година. Сите овие мотори порано или подоцна ќе бидат достапни во секој од автомобилите на Dacia со фосилни горива. Сепак, новиот Duster и долгоочекуваниот Bigster први ќе ги промовираат.

Слични содржини