ЈУ ЧЕНГДОНГ, директор на одделот за Smart Car Solutions на Huawei, рече дека партнерството на компанијата со JAC, имено нивниот заеднички електричен автомобил, ќе ги надмине Maybach и Rolls-Royce кога станува збор за луксуз и удобност.
Четвртиот заеднички проект на Huawei со JAC сè уште нема официјално име, но Ју истакнува дека тоа ќе биде автомобил од висока класа.
„Да, името сè уште не е познато, но тоа ќе биде автомобил од висока класа. Нашите цели го надминуваат нивото на Phantom на Maybach и Rolls-Royce. Ќе биде полуксузен и поудобен од овие автомобили”, изјави Ју Ченгдонг.
Ултра луксузен седан
Проектот, кој вклучува кинески електричен автомобил со цена од околу 140.000 долари, кој ќе им конкурира на гигантите како Rolls Royce Phantom и Mercedes-Maybach S Class, звучи доста амбициозно, но токму тоа е целта што ја постави Ју. Намерата е да се наруши пазарот на ултра луксузни автомобили.
Првиот модел ќе биде пространа лимузина со целосно електричен погон. Овој ултра луксузен автомобил би требало да дебитира во четвртиот квартал од оваа година и да се позиционира како директен конкурент на водечките модели како што се BMW i7 и Mercedes-Benz EQS.
Новиот автомобилски бренд, создаден од Huawei и JAC, ќе ја претставува „четвртата област“ на проектот HIMA.
Оваа ултра луксузна понуда ќе биде над постојните партнерства на Huawei како што се високиот Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) од средната класа и AITO (Seres) фокусиран на SUV. Сите четири брендови се наменети за млади луѓе, нагласувајќи ги во својот маркетинг карактеристиките на високата технологија и практичноста.
Ју: Наизменично се менувам меѓу Luxeed и Aito
За време на интервјуто за кинескиот медиум QQ, Ју Ченгдонг откри дека наизменично вози седан Luxeed S7 и теренец Aito M9. Тој ги пофали двете возила и рече дека се навистина одлични, издвојувајќи ги нивните LiDAR технологија и безбедносни карактеристики за кои тврди дека се „навистина пред индустријата“. Тој, исто така, изрази гордост за импресивниот опсег на моделот поддржан од Huawei, кој се движи од 705 до 855 километри. Овие бројки ги надминуваат резултатите на конкурентите.
Ју одговори и на прашање за примена на принципи од индустријата за мобилни телефони, кои би можеле да се прилагодат на автомобилскиот сектор. Тој рече дека овие принципи вклучуваат корисничко искуство, задоволство на корисниците, квалитет на производот и услуги на клиентите.