Hyundai веќе го имаше Kona, но тоа не ги спречи да лансираат друг сличен SUV, новиот Bayon е полн погодок, бидејќи малиот Bayon веднаш ја презеде улогата на еден од најбараните модели на овој корејски производител.
Bayon е речиси идентичен по големина со Kona, но концептуално е сосема поинаков автомобил. Неговиот мотор е послаб од оној на Kona, не нуди погон 4х4, но има повеќе простор, забележливо полуксузен багажник со 411 литри, повеќе „шминка“ и практични решенија.
Bayon беше дизајниран специјално за Европа, но изгледот воопшто не беше униформен. На некои ќе им се допадне, на други не, но факт е дека Bayon е исклучително оригинален и доста впечатлив.
Покрај тоа што е пространа, внатрешноста може да биде многу луксузна. Дури и задните седишта се загреваат. Внатрешниот дизајн е типичен за Hyundai, многу едноставен и функционален. Во него доминираат големите екрани од 10,25 “. Централниот екран на допир е полн со функции.
Посебни комплименти за одличниот автоматски менувач со двојна спојка и седумстепен. Овој менувач е, без претерување, меѓу најдобрите од ваков вид. Промените на брзините се речиси незабележливи и многу брзи.
Bayon е навистина згоден за возење, а Хјундаи очигледно се потруди да ги постави сите параметри што добро влијаат на задоволството при возењето. Воланот е многу директен, и благодарение на одличната суспензија, автомобилот едвај се навалува на кривини, што е реткост во оваа класа. Има и многу добри кочници. Но, дури и кога станува збор за удобноста, Bayon не заостанува зад конкуренцијата.
Се на се, ова е одличен мал SUV, а цената е меѓу најдобрите во класата. Се разбира, не мислиме на оваа верзија, која е натоварена со опрема и која малкумина ќе ја изберат, туку модели кои чинат околу 20.000 евра и обезбедуваат одличен сооднос на инвестирано и добиено.