Hyundai го претстави редизајнираниот Ioniq 6 и го најави долгоочекуваниот модел 6 N

од Vladimir Zorba
107 прегледи

Hyundai Ioniq 6 е одличен електричен автомобил, но неговиот дизајн отсекогаш бил малку контроверзен. Сега јужнокорејскиот бренд претстави редизајнирана верзија, која дефинитивно изгледа поелегантно, но сепак го задржува обликот на моделот кој сите веќе го знаат.

„Новиот“ Ioniq 6 беше претставен на саемот во Сеул, но не се објавени јасни фотографии од задниот дел. Сепак, предниот дел е јасно видлив и не само што изгледа порафинирано од стариот модел, туку е и поагресивен, особено во N Line опремата.

Еден од понеобичните делови на моделот во заминување беа фаровите. Исто како Hyundai со Sonata, тоа се случи со Ioniq 6. Моделот доби поделени фарови, составени од тенки LED светла и посебни фарови поставени пониско во браникот. Ова прави голема разлика во дизајнот на електричниот автомобил.

Оние кои сакаат нешто поагресивно можат да ја изберат новата Ioniq 6 N Line. Предната маска е отворена, исто како и во случајот со Elantra N, вклучувајќи широка решетка и доводи за воздух. Hyundai ветува и нов заден браник со повеќе црни детали, а ја покажа N Line верзијата со препознатливи сребрени и црни бандажи.

Со оглед на тоа што малку може да се види од задниот дел на редизајнираниот модел, се чини дека ја задржал LED светлосната лента на појдовниот модел, но сега има голем лип спојлер во форма на патка.

Мали промени има и во внатрешноста на новиот Ioniq 6. На пример, има различен волан со три краци, сменета е положбата на прекинувачите на прозорците, а автомобилот доби и нови USB порти. Техничките детали за моделот не се објавени.

Најмногу внимание секако привлекува долгоочекуваниот Ioniq 6 N, кој е инспириран од концептот RN22e кој е стар неколку години. Оваа верзија има уникатен заден дел, големо фиксно задно крило и нови LED задни светла. Нема информации за погонската група, но автомобилот би требало да го има истиот основен двомоторен систем како и Ioniq 5 N, кој испорачува 650 КС.

Да ги споменеме и звуците на „синтетичкиот“ издувен систем, како и симулираниот осумстепен менувач со двојна спојка.

Слични содржини