Hyundai и Kia работат на нова батерија

од Vladimir Zorba
5 прегледи

Главната пречка за купување електричен автомобил денес е цената. Иако субвенциите помагаат за намалување на цените, јасно е дека електричните автомобили се уште се скапи. А субвенциите нема да траат вечно.

Меѓутоа, со падот на цените на kWh и батериите во Кина, благодарение на демократизацијата на оваа технологија, цените на електричните возила треба постепено да се намалуваат, а групацијата Kia-Hyundai има намера да учествува во тој тренд, бидејќи двете марки работат на нови LFP батерии.

Како што беше најавено во соопштението за печатот, Hyundai Motor и Kia започнаа проект за развој на катоден материјал за LFP батерии. Во соработка со Hyundai Steel и EcoPro BM, лидерот на пазарот во катодни материјали, оваа стратегија има за цел директно да синтетизира материјали без создавање прекурсори за производство на катодни материјали за LFP батерии.

Ова решение би имало предност, бидејќи катодните материјали во батериите LFP се произведуваат со додавање на литиум на прекурсорните материјали како што се фосфат и железо сулфат.

Процесот на директна синтеза истовремено додава фосфат, железо во прав и литиум без да се создаде посебен претходник. Со ова се елиминира еден производствен чекор, со што се намалуваат емисиите на опасни материи за време на трошоците за производство.

LFP батериите нудат подолг животен век од другите типови на литиум-јонски батерии. Тие можат да издржат голем број циклуси на полнење и празнење (често повеќе од 2000 циклуси) без значителна деградација.

Покрај тоа, литиум-железо-фосфатот е термички стабилен и со помала веројатност да се прегрее, да се запали или да експлодира во споредба со другите типови на литиум-јонски батерии.

LFP батериите не користат кобалт или никел, кои се скапи и понекогаш етички проблематични. Ова значи дека тие имаат пониски трошоци за производство, што се претвора во заштеди за производителите и, потенцијално, за потрошувачите.

Слични содржини