Hyundai Motor Group ја претстави следната генерација на хибриден погон. Оваа јужнокорејска компанија вети значително зголемување на перформансите и намалување на потрошувачката на гориво, како и низа опции за конфигурација.
Главната карактеристика е нов погон со два интегрирани електрични мотори. Едниот е одговорен за палење на моторот со внатрешно согорување, регенерација и помош при забрзување, а другиот за основниот погон и сопирањето. Во Hyundai веруваат дека користењето на две погонски единици наместо една ја зголемува моќноста, го подобрува „непреченото“ возење и ги намалува бучавата и вибрациите.
Погонот може да се комбинира со различни бензински мотори. Hyundai навести широк опсег на моќност, од 100 КС до повеќе од 300. Првата сериска верзија комбинира хибриден погон со 2,5-литарски мотор со турбополнач, проследен со систем со 1,6-литарски мотор.
Списокот на промени вклучува оптимизирана циркулација на цилиндрите, нов систем за гориво, клипови и работен циклус оптимизиран за хибриди со минимална загуба на енергија. Стартерот и генераторот се интегрирани во менувачот, што исто така ја подобрува ефикасноста.
Во новата генерација на теренецот Palisade, 2,5-литарската T-GDi хибридна верзија развива 334 КС и 460 Nm вртежен момент, што значи дека е 19 проценти помоќен и има 9 проценти поголема влечна сила во споредба со бензински мотор со оваа големина. Истовремено, економичноста на потрошувачката на гориво е подобрена за 45 проценти.
Хибридот базиран на 1,6-литарскиот T-GDi мотор ќе дебитира во сè уште неименуван теренец со средна големина. Hyundai ветува зголемување на вртежниот момент од 13 Nm и намалување на потрошувачката на гориво за повеќе од 4 проценти.
Воведен е и систем за погон на сите тркала e-AWD со електромотор на задната оска, кој ги подобрува можностите и динамиката надвор од патот. Hyundai планира да воведе нови хибридни погонски единици во сите свои марки, од компактните модели Hyundai и Kia до премиум Genesis.