Ikea воведе голема иновација: Вештачка интелигенција ги зема работите на луѓето, еве што ќе направи

од Vladimir Zorba

Вештачката интелигенција малку ја менува продажната стратегија на водечкиот продавач на мебел во светот. Ikea обучува работници во центарот за повици да станат консултанти за внатрешен дизајн од далечина. Така, шведскиот гигант меѓу трговците на мебел има намера да понуди повеќе услуги за разубавување на домот, а вообичаените прашања на клиентите ќе ги решава ботот Billie, именуван по најпопуларната гардеробер на Ikea.

Откако ги започнаа своите услуги за внатрешен дизајн во делови од Европа, Австралија и Обединетите Арапски Емирати, тие се проширија на пазарите во Велика Британија и САД во април. Како што пишува Ројтерс, во Британија корисниците плаќаат 29 евра за видео повик од 45 до 60 минути и за тоа време можат да добијат совет како да го дизајнираат својот простор за живеење, како и предложена листа на производи.

Оние кои сакаат три консултации за дизајнот на работниот простор ќе платат 146 евра за просторен план и 3Д визуелизација. Од 2021 година, 8.500 вработени во центарот за повици добија професионална обука како консултанти за внатрешен дизајн, а ботот Billie се справи со 47 отсто од барањата на клиентите во изминатите две години, рече Ingka групата, сопственик на повеќето продавници на Ikea низ светот.

Акцентот во компанијата, велат, е на доживотното учење, развој и преквалификација, со што сакаат да го забрзаат отворањето на нови работни места, а не да го намалат бројот на вработени поради употребата на вештачка интелигенција.

Телефонската или видео-продажбата на производите на Ikea преку каналот за внатрешен дизајн на далечина на Ingka изнесува 3,3 отсто од вкупните финансиски приходи на компанијата минатата година (1,40 милијарди долари). До 2028 година тие сакаат да го зголемат тој удел на десет проценти, а со тоа да ги привлечат идните корисници, членовите на генерацијата „З“.

За споредба, онлајн продажбата на производи на веб-страницата на Ikea изнесува околу 9,9 милијарди евра или 25 отсто од вкупните приходи.

Во меѓувреме Ikea почнува да се шири на американскиот пазар каде планира да инвестира две милијарди евра. И инвестицијата во дигитални услуги е исто така одговор на конкурентот Wayfair – американска онлајн продавница за мебел, лансирана минатиот месец од Digital Design Studio – откако им нудат на клиентите на нивната страница да експериментираат со различни стилови и распоред на просторот за живеење во дигиталниот простор.

Слични содржини