Instagram воведува нов систем за награди за креаторите кои насочуваат сообраќај кон апликацијата, додека Meta ги засилува напорите да се натпреварува со TikTok и YouTube. Проблемот е што системот е резервиран само за креатори од Соединетите Американски Држави.
Ограничената пилот-програма, достапна само со покана и наречена „Препораки“ (Referrals), им нуди на американските креатори две опции за заработка: 92 евра за секој нов потврден корисник кој ќе отвори сметка преку нивниот линк или 92 евра за секои 1.000 посети на апликацијата под одредени услови.
Плаќањата од програмата „Препораки“ се ограничени на максимум 18.400 евра и се обработуваат преку „Glimmer“, надворешен партнер, според страницата за поддршка на корисници на Instagram, објави „Бизнис инсајдер“.
Учесниците треба да споделуваат линкови надвор од Instagram – вклучувајќи платформи како YouTube, Substack, TikTok и Discord – што водат до профили, Reel-ови, стори или објави на Instagram.
Шестнеделната програма трае во текот на мај и јуни. Ова е најновата иницијатива на Instagram за монетизација на содржината. Во јануари, кога TikTok се соочуваше со можна забрана во САД, Instagram лансираше „Бонус за пробив“ (Breakthrough Bonus) за креаторите кои се префрлаат од TikTok. Ексклузивните договори за ролни се движеа помеѓу 2.300 и 46.000 евра месечно во период од три месеци.
Стратегијата на Instagram потсетува на програмата за препораки на TikTok од 2023 година, која вклучуваше награди како попусти за купувања. Лансирањето на програмата се совпаѓа и со правната битка на Meta во антимонополскиот случај што го покрена Федералната трговска комисија на САД (FTC).