Социјалната мрежа Instagram тестира нов сет на алатки, со кои се надева дека ќе им олесни на креаторите на содржини полесно да најдат спонзори и на тој начин да заработат преку дигиталната услуга. Апликацијата веќе тестира „партнерски продавници“ – функција која првпат беше воведена во јуни – како и специјално поштенско сандаче за „партнерство“.
Партнерските продавници се продолжување на постоечките функции за купување на Facebook, кои сега се широко достапни. Но, најновата верзија им овозможува на креаторите на содржини да се поврзат со производи кои веќе се дел од нивните договори за партнерство, објави Engadget.
Креаторите ќе заработат провизии кога нивните следбеници купуваат производи од овие продавници (иако точните параметри на овие аранжмани не се детално опишани). Од компанијата велат дека засега функцијата за купување ќе биде достапна само за авторите кои се дел од партнерската програма.
Покрај тоа, Instagram тестира нови функции за пошта што треба да им олеснат на брендовите да се поврзат со креаторите на содржини – за спонзорство. Ќе има посебен дел „партнерства“ само за пораки од брендови, како и „приоритетно сместување“ за нив.
Ова не е се. Апликацијата, исто така, работи на правење алатки за запознавање со брендови и креатори на содржини кои бараат спонзорство. Со алатките, креаторите на содржини можат да ги идентификуваат брендовите за кои се заинтересирани за да работат, директно преку апликацијата.
Исто така, важи и спротивното – брендовите ќе можат да ги разгледаат предлозите за креаторите на содржини кои ги задоволуваат нивните потреби врз основа на фактори како што се возраста, полот и бројот на следбеници.
Алатките се уште се во рана фаза на развој. Досега, само неколку компании и креатори на содржини учествуваат во тестовите. Но, Instagram веќе сигнализира дека овие функции би можеле значително да се прошират.