Instagram ќе ги награди врвните креатори на содржини со златни прстени

Компанијата засега нема планови да ги дели приходите со креаторите

од Vladimir Zorba
7 прегледи Фото: Instagram

Instagram објави дека лансира нова награда наречена „Прстени“ (Rings), буквално давајќи им на 25 креатори златен прстен и соодветна значка на нивниот профил, но не и паричен надомест, објави CNBC.

Победниците ќе бидат избрани од страна на панел на судии, вклучувајќи го извршниот директор на Instagram, Адам Мосери, режисерот Спајк Ли, дизајнерот Марк Џејкобс и јутјуберот Маркес Браунли.

Овој потег доаѓа во време кога Instagram ја заврши својата програма за награди за креатори, а договорите со брендови низ целата индустрија се забавуваат, што покренува прашања за тоа зошто една од најбогатите компании во светот нуди накит и функции за сметки наместо директни плаќања.

„Повеќе станува збор за посебна видливост и еден вид поттик за луѓето да работат за навистина големо признание“, рече Браунли. Тој рече дека номинирал креатори чија работа покажува најголем напор и преземање ризик, а не само оние со најмногу следбеници.

Победниците исто така можат да ја променат позадината на профилот и да го прилагодат копчето „ми се допаѓа“.

Meta, која е сопственик на Instagram, ја заврши својата програма за награди Reels Play во 2023 година. Тоа беше главен извор на приходи за многу креатори на Instagram и Facebook. Во тоа време, некои го изразија своето незадоволство преку интернет што губењето на плаќањата ги ставило во тешка позиција.

„Колку и да звучи глупаво, во оваа економска клима, беше благослов за моето домаќинство да има дополнителни пари“, напиша еден корисник на Reddit.

Во јуни 2024 година, Мосери рече дека компанијата разгледува промени во начинот на кој ги компензира креаторите, но сè уште не се објавени нови планови.

Конкурентите YouTube и TikTok имаат свои програми за споделување на приходите со креаторите на содржини.

YouTube им исплатил повеќе од 100 милијарди долари на креаторите во текот на изминатите четири години, објави компанијата во септември.

Креаторите на содржини забележаа драстичен пад на договорите со брендови во 2024 година – за дури 52%, според студијата на Kajabi.