Истражување: TikTok рекламира секс, дрога и алкохол на малолетници

од Vladimir Zorba
387 прегледи

Алгоритмот што го користи социјалната мрежа TikTok за да одлучи какви видеа ќе гледаат корисниците промовира сексуална содржина, дрога и алкохол кај деца на возраст од 13 години, откри истрагата.

Како дел од истрагата на „Волстрит Журнал“, новинар се регистрирал како „13-годишен корисник“ и речиси веднаш неговата апликација понудила да гледа видеа, вклучувајќи ги и оние со експлицитна порнографска содржина.

Содржините што се прикажуваат на корисникот се прилагодуваат врз основа на претходните пребарувања и прегледи, како и најчесто прегледаните типови на содржини или она за кое корисникот најмногу троши време во гледање.

Колку повеќе време троши корисникот гледајќи секс видеа, толку повеќе му се прикажуваат такви содржини, без оглед на неговата 13 -годишна возраст.

Раководството на TikTok признава дека системот во моментов не прави разлика помеѓу видеата прикажани на возрасни и оние што им се прикажуваат на децата.

Така, еден од лажните профили на новинари кои се претставуваат како 13-годишно дете, покажа 569 видеа за употреба на дрога, вклучувајќи линкови кон зависности од кокаин и метамфетамин, како и промотивни видеа за продажба на дрога преку Интернет.

Истите тинејџерски профили прикажуваат повеќе од 100 видеа кои промовираат порнографски страници и сексуални продавници од сметки само за возрасни.

Новинарите на весникот го предупредија „ТикТок“ за скоро 1.000 видеа на кои се прикажани дрога, порно и друга несоодветна содржина за возрасни, што им се прикажува на деца на возраст од 13 до 15 години. Од нив, 255 беа отстранети кратко време откако беа испратени на платформата, сопственост на кинеска компанија.

Според условите за користење на TikTok, корисниците мора да имаат најмалку 13 години, а доколку се помлади од 18 години, им треба родителска дозвола – со родители кои можат да го контролираат времето поминато на екранот и поставките за приватност за своите деца во апликацијата.

Слични содржини