Иако Tesla стана еден од водечките играчи кај електричните возила, тие сè уште не се на нивото на традиционалните производители на автомобили во однос на индустриското производство и што е најважно, квалитетот. Ова го вели најновиот извештај на германскиот TUV.
Вестите од Германија јасно го ставаат ова прашање во фокусот, бидејќи Tesla Model S постигна прилично неповолни резултати во однос на квалитетот во споредба со конкуренцијата.
Во Германија редовно се вршат ригорозни контроли на автомобилите, прво откако автомобилот е во употреба 3 години, а потоа на секои 2 години. Тестирањето традиционално го вршат организации кои работат под знамето TÜV.
На врвот на листата
Smart Fortwo Electric Drive се покажа како најдобар од сите, при што само 3,5 отсто од возилата покажаа некакви недостатоци откако се пријавија за проверка.
i3 на BMW го зазеде второто место со 4,7 проценти од возилата со забележителен дефект.
За споредба, просечната стапка на дефекти за сите автомобили во период од 2-3 години во Германија е 4,7 проценти.
На дното на листата
Сепак, другите модели немаа толку среќа: Renault Zoe постигна резултат под просекот – од 5,7% од возилата со забележани дефекти.
Но, убедливо најлошо беше моделот S на Tesla. Дури 10,7 отсто од примероците имаа некаков облик на дефект при редовните инспекции спроведени во Германија.
Не само што Model S е најлошиот EV во студијата, туку беше претпоследен од сите автомобили, вклучително и возилата со внатрешно согорување.
Всушност, предводникот на Tesla е подобар само од Dacia Logan и Dacia Duster.
Примарните проблеми пријавени за Model S беа поврзани со суспензијата, како и светлата за магла и кратките светла.