Според извештајот на „Nikkei“, Централното биро за економија, трговија и индустрија на Јапонија одржа семинар на 7 октомври за споделување на технолошките трендови на електричните возила, а претставници на околу 70 компании за производство на автоделови во централна Јапонија посетија погони за расклопување и изложба на електрични возила и имаа можност да ја разгледаат структурата на каросеријата и дизајнерските карактеристики на кинеските електрични возила.
Генерализацијата и автоматското производство на делови и компоненти се позадината на способноста на кинеските компании да произведуваат евтини електрични возила. На семинарот беа изложени повеќе од 90.000 делови и компоненти од 16 модели, вклучувајќи ги BYD ATTO 3, NIO ET5 и Tesla Model Y (произведени во фабриката во Шангај).
Кеничи Ито, директор на Sanyo Trading, кој управува со изложбениот објект, изјави: „Кинеските производители ставаат голем акцент на евтиното производство и строго се разликуваат деловите кои бараат труд, односно деловите за кои е потребен поголем труд од другите. Кинеските гледишта за квалитетот се разликуваат од оние на јапонските производители“.
Досега работилницата ја посетиле повеќе од 6.000 луѓе од 450 компании. Содржината на изложбата редовно се ажурира, а до крајот на месецот се планира да се додадат најмалку четири нови модели, меѓу кои Li L9 и корејскиот Hyundai IONIQ 6. Претходно, Nikkei BP објави резултати од истражувањето за расклопување на електричните возила од кинески брендови како што се BYD Seal и Zeekr 007 и уредени во текст, слики, видеа, книги и други медиуми.