Како Маск го уништи поранешниот „Twitter“: Платформата „Х“ сега вреди речиси 80 проценти помалку отколку кога ја купи

од Vladimir Zorba
112 прегледи

Платформата „X“ повеќе не се тргува јавно откако Илон Маск исплати 44 милијарди долари за да ја направи приватна во октомври 2022 година.

Сепак, Fidelity го открива она што верува дека е вредноста на акциите на „X“, и тие проценки служат како внимателно следен барометар за целокупното здравје на компанијата.

До крајот на август, тие акции беа во вредност од само 4,2 милиони долари, според неделниот билтен на Blue Chip Grovth Fund на Fidelity.

Оваа нова проценка претставува пад на вредноста од 24 проценти во споредба со она што Fidelity го процени на крајот на јули. И тоа е неверојатен пад од 79% од 19,66 милиони долари – вредноста на акциите која Fidelity ја процени во октомври 2022 година, кога Маск го купи Twitter.

Новото вреднување на Fidelity имплицира дека верува дека X сега вреди само 9,4 милијарди долари – што е далеку од 44 милијарди долари што ги плати Маск.
Други инвеститори може да го вреднуваат „X“ поинаку.

Аналитичарите велат дека падот на цената на Fidelity за X веројатно го одразува падот на приходите од реклами во компанијата, која повеќе не ги објавува јавно кварталните финансиски извештаи.

Fidelity одби да коментира за поединечни компании.

„Х“ не одговори на барањето за коментар.

Рекламен притисок на платформата „Х“

„Илон Маск очигледно преплатил за ова средство“, рече Ден Ајвс, управен директор и виш аналитичар за капитал во Wedbush Securities.

Ајвс рече дека верува оти Twitter навистина вредел околу 30 милијарди долари кога Маск го купил, а денес вреди близу 15 милијарди долари. Тој рече дека додека ангажманот на платформата Х е „силен“, притисокот на рекламите продолжува.

Под сопственост на Маск, некои огласувачи изразија загриженост за екстремната содржина на платформата со која не сакаат нивните брендови да се поврзуваат.

Неодамнешното глобално истражување на „Kantar“ покажа дека нето 26 отсто од маркетерите планираат да ги намалат трошоците на мрежата Х следната година, што е најголем пад од која било голема глобална рекламна платформа. Само 4 проценти од огласувачите рекле дека мислат дека X рекламите обезбедуваат „безбедност на брендот“ (гаранција дека нивните реклами нема да се појавуваат во близина на екстремна содржина), во споредба со 39 проценти во Google.

Во ноември, Маск се соочи со реакција од брендовите, од кои некои го запреа трошењето на платформата, откако милијардерот прифати антисемитска теорија на заговор, фаворизирана од страна на белите супремисти.

Маск подоцна се извини за, како што рече, „најглупавата“ објава на социјалните мрежи. Меѓутоа, за време на тоа извинување, Маск ги нападна и огласувачите кои бегаат.

Но, платформата X продолжува да биде главен играч на социјалните медиуми под сопственост на Маск.

Компанијата соопшти дека имала 570 милиони месечни активни корисници во текот на вториот квартал, што е за 6% повеќе од претходната година.

Сепак, истражувачката компанија Similarweb откри пад во ангажманот.

„X“ имаше 73,5 милиони месечни активни корисници на iOS и Android комбинирано во САД во август, според податоците што Similarweb ги сподели со CNN. Ова претставува пад од речиси 11 проценти на годишно ниво и пад од 20 проценти во споредба со октомври 2022 година.

Similarweb, исто така, откри дека веб-сообраќајот во САД на платформата X бил помал во август отколку за Twitter.com пред Маск да ја купи. Сепак, Similarweb рече дека сообраќајот на „X“ е малку поголем надвор од САД.

Џин Манстер, управен партнер во Deepwater Asset Management, рече дека не верува дека вредноста на X паднала ни приближно колку што укажуваат проценките на Fidelity.

„Лојалноста беше премногу агресивна. Тие во основа ја чистат куќата на инвестицијата“, рече Манстер.

Манстер рече дека долгорочно мисли дека Х и податоците до кои компанијата има пристап ќе вредат повеќе од 44 милијарди долари што Маск ги плати за Twitter.

„Ако сакате во реално време да разберете што мислат луѓето, Twitter е најдобриот извор за тоа. И вреди“, рече Манстер.

Тоа е особено вредно бидејќи податоците „Х“ помогнаа да се обучи Grok, чет-бот со вештачка интелигенција развиен од kAI, сè повредниот стартап за вештачка интелигенција на Маск.

„Х“ се појави како единствен агол за Grok, за кој Мунстер рече дека има потенцијал да биде најголемиот извор на богатство на Маск.

„Кога Маск го купи Twitter, инвеститорите не сфатија дека ќе се занимаваме со вештачка интелигенција толку брзо како што ние го правиме тоа“, рече Манстер. „Купувањето на Twitter е повеќе случај на среќа отколку памет“, додаде тој.

Слични содржини