Како новите политики за приватност на Apple влијаеја на пазарот за рекламирање

од Берта Китинска
231 прегледи

Минатата недела Snap Inc. изгуби повеќе од една четвртина од својата пазарна капитализација и со себе ги повлече и другите акции на Интернет. Имаше стравувања дека најновите промени во правилата за приватност на Apple ќе го свртат наопаку целиот пазар на интернет рекламирање.

Излегува, сепак, дека промените не се толку големи. Барем засега. Иако извештаите за заработката на Facebook, YouTube и Alphabet покажаа одредени ефекти оваа недела, тие не беа толку драматични како проблемите со кои се соочуваат Snap и Twitter. Конкретно, Google изгледа имун на овие проблеми, бидејќи оперативниот систем Android ги изолира своите производи од промените на Apple.

Во вторникот, Alphabet и Twitter објавија резултати за третиот квартал кои успеаја да избегнат значителен пад на приходите како резултат на промените направени од Apple во неговиот оперативен систем iOS, кој им овозможува на корисниците да се откажат од следењето на огласувачите. Snap беше најтешко погоден досега, но Facebook, исто така, рече дека промените им наштетиле на приходите на двете компании и дадоа разочарувачки прогнози за четвртиот квартал.

Инвеститорите кои беа нервозни поради потенцијалното влијание на овие промени беа барем олеснети од резултатите на Alphabet, кои ги надминаа проценетите проценки, додека бизнисот на YouTube е само скромно погоден, велат директорите.

„Генерално сме задоволни од успехот на нашиот бизнис во третиот квартал“, рече Рут Порат, CFO на Alphabet. „Конкретно во однос на промените на iOS 14, тие имаа мало влијание врз приходите на YouTube. Тие изнесуваат 7,2 милијарди долари, што е за околу 200 милиони долари помалку од консензуалните проценки на аналитичарите од 7,4 милијарди долари.

„Во споредба со некои други компании за дигитално рекламирање, пребарувањето на Google е помалку погодено од промените во Apple“, рече Крис Росбах, директор за информатичка технологија во J. Stern & Co. во Лондон. Google можеби има корист од фактот дека некои реклами се префрлени на пребарувачите. „Покрај тоа, многу корисници на Google работат на компјутери или на сопствениот оперативен систем Android на Google. Овие резултати ја нагласуваат издржливоста на нивното пребарување со Google.

Директорите на Snap велат дека проблемите со глобалниот синџир на снабдување влијаат на рекламирањето бидејќи компаниите не сакаат да ги рекламираат производите што ги имале во ограничени количини. Google додава дека речиси сите негови специфични показатели се во согласност со широко распространетата слабост на синџирот на снабдување, како во автомобилската индустрија. И додека долгоочекуваниот колапс на Интернет меѓу технолошките гиганти можеби ја презеде и влијаеше на секоја компанија различно, инвеститорите сепак треба да бидат внимателни.

Слични содржини