BMW планира 50% од својата глобална продажба да биде електрична до 2030 година, а на одредени пазари (вклучувајќи Велика Британија и најверојатно ЕУ) нема да може да продава ниту еден автомобил со мотор со внатрешно согорување по 2035 година.
Ова значи дека дури и автомобилите М на крајот ќе мора да бидат целосно електрични.
Шефот на BMW M, Френк ван Мил, му го даде на британскиот Autocar првиот показател за приоритетите на марката додека се подготвува за иднината, сугерирајќи дека M3 ќе остане верен на својата одамна воспоставена формула во пост-бензинската ера.
„Приказната за М3 е вечна“, изјави ван Мил. „Секогаш кога ја менуваме приказната на моторот, од четири цилиндри во шест цилиндри во осум цилиндри во шест цилиндри и турбополнач, приказната продолжува. Можеби ќе биде електричен – но ако е, секогаш ќе биде М3. Без разлика на погонската единица, секогаш треба да можете да ги возите нашите автомобили и да знаете дека тие се M автомобили. Го издржавме тестот на времето 50 години и ќе продолжиме да го правиме тоа“.
Интригантно, тој додаде: „Би сакал да видам електрифицирани М модели во иднина – хибриди и чисти електрични, но ако ги направиме, тие ќе бидат толку револуционерни што ќе кажете: „Ова е лудо, јас не не го очекував тоа“.
„Само што разговаравме со клиентите и повратните информации се дека на 90-95% од нив не им е грижа по која насока одиме на возење. Тие само сакаат автомобил М. Да, некои велат дека ако не направиме V8, тие заминуваат, но тоа е во ред: јас го почитувам тоа“, рече ван Мил.