Покрај класичните модели напојувани со фосилни горива, Kia одамна нуди благи и целосни хибриди, а нуди и plug-in хибриди. За разлика од електричните модели, пласманот на plug-in хибриди на пазарот се покажа како најкомплициран.
И додека многумина тврдеа дека хибридите на полнење се вистинското мерило во електрификацијата и дека треба само уште малку да го зголемат опсегот, пазарот поинаку реагираше, пишува „Index“. Овој концепт е особено тешко да се објасни на поширок опсег на потенцијални клиенти, а уште потешко е да се убедат да направат купување.
Ова го потврди првиот маркетинг човек на брендот за австралискиот пазар, Дин Норбијато, кој даде интервју за CarExpert.
„Лично, верувам дека тој концепт е тешко да се продаде“, рече меѓу другото Норбијато. „Мислам дека потрошувачот не го разбира тоа. Никој нема критична маса од позицијата на производителот да се едуцира за тоа“, додаде тој.
Kia моментално има неколку модели PHEV во својата гама, и тоа Sportage, Sorento и Niro. Во моментов, електричната понуда е многу поатрактивна, предводена од наградуваниот EV6.