Кинески BYD има електричен модел за 8.900 евра

од Vladimir Zorba
2,7K прегледи

Електричните возила се прескапи во Европа. И не само за нас, туку и во земјите од „развиениот Запад“. Слично е и во САД, каде што возачите веќе речиси и не размислуваат за EV модели.

Ние го знаеме тоа, дилерите го знаат и производителите на автомобили. Затоа што дури и најприфатливите модели сè уште се помалку достапни од еквивалентниот автомобил со SUS мотор, иако западните автомобилски марки возбудено зборуваат дека „нивните платформи на EV од следната генерација ќе ја донесат електричната технологија на улиците за илјадници евра помалку од моментално цена“. Но, со оглед на неодамнешните вести од кинескиот производител на автомобили BYD, сето тоа изгледа залудно.

BYD, всушност, направи уште еден чекор напред во кинеската ценовна војна и ја намали цената на својот најевтин EV, Seagull, за 5 отсто, намалувајќи ја малопродажната цена на само 8.900 евра во Кина. Да, BYD нуди сосема нов електричен автомобил од класата на Dacia Spring за помалку од 10.000 долари, пишува Ројтерс.

За споредба, Stellantis е возбуден поради можноста да го понуди новиот Citroen e-C3 на пазарот за помалку од 20.000 евра, Renault за неговата „петка“ бара 25.000 евра, а VW прави напори да го понуди својот иден ID.2 за „мизерни“ 25.000 евра.

Работите изгледаат подеднакво мрачни во САД во контекст на цените на автомобилите, пишува порталот Carscoops. Најевтиното електрично возило што се нуди во Америка, Nissan Leaf, чини 28.000 долари, а дури и најевтиниот автомобил, малиот Mitsubishi Mirage, кој по големина е сличен на BYD, чини 16.700 долари.

Вистина е дека огромното мнозинство Американци веројатно никогаш не би купиле Seagull, исто како што повеќето не би купиле Mirage, но многу возачи во Европа и другите делови на светот би сакале таков, особено во големите градови. Не е важно дали неговата батерија е мала (30 kWh) или дека користи помалку технолошка натриум-јонска батерија. Купувачите во Европа ќе бидат повеќе заинтересирани за реалниот употреблив опсег од 240 километри.

Значи, ова не е воопшто безопасно, фактот што BYD може да си дозволи да продава електричен автомобил по толку ниска цена. Ова навистина ги поткопува западните производители, кои за да продаваат возила на кинескиот пазар мораат да ги „спуштат панталоните“ со цени, а од друга страна да го поздравуваат фактот што ЕУ воведува повисоки царини за кинеските автомобили во Европа.

Слични содржини