Откако беше блиску до банкрот само неколку години порано, кога се обиде да го зголеми производството на автомобили Модел 3, компанијата Tesla повторно е најголемиот производител на електрични автомобили и често ја надминува вкупната продажба на европскиот пазар. Сепак, BYD од Кина е целосно решена да застане на патот на успехот на американскиот бренд.
Податоците за продажба за последните три месеци кои завршуваат во септември откриваат дека Tesla продал само 3.456 електрични модели повеќе од кинеската марка, или вкупно 435.049 единици во споредба со 431.603 продадени единици од BYD во третиот квартал. Ова е најблиску што двата производители некогаш дошле еден до друг, додека сето тоа делумно може да се припише на затворањето во фабриките на Tesla, што го предизвика првиот пад на продажбата во последните дванаесет месеци.
Сепак, ова е далеку од единственото објаснување, бидејќи BYD веќе се приближи опасно до Tesla во текот на вториот квартал од оваа година, со тоа што американската компанија почна да попушта во првиот квартал. Продажбата на кинескиот производител во последните три месеци беше зголемена за 23% во споредба со вториот квартал и веќе е на пат да се совпадне со американскиот бренд во следната година, дури и ако неуспесите никогаш не се случија.
Овие потешкотии во производството на компанијата Tesla се поврзани со подготовките за производство на освежената серија модели Model 3 Highland и Cybertruck, забрзувајќи го напредокот на кинескиот бренд, додека некои аналитичари се целосно убедени дека американскиот производител ќе биде симнат од тронот од првото место во последните три месеци од оваа година.
Бројката на BYD од 431.603 продадени модели е поврзана само со електричните модели, додека кај стандардните и хибридните модели се искачува на огромни 822.094 продадени единици, што го прави и најдобар производител во Кина. Поинтересно, само 9% од вкупната продажба на брендот BYD во третиот квартал се заснова на извоз на други пазари, што е зголемување од 4% во однос на претходниот квартал.
BYD е секако под будното око на претставниците на Европската унија, кои ги истражуваат кинеските субвенции за електрични возила и како тие потенцијално им штетат на западните пазари. Сепак, некои возила на Tesla се исто така создадени во Кина и спаѓаат под истите истраги како оние на кинеските производители. Вестите од автомобилската индустрија понекогаш изгледаат неинтересни и суви, но Eлон Маск веќе најави дека сака да го брка обемот на продажбата, што неговата битка со кинескиот бренд ќе ја направи вистински трилер во текот на следната година.