BYD го најави својот влез во Европа во 2022 година на Саемот за автомобили во Париз и оттогаш влезе во 19 европски земји. Унгарија е првата источноевропска земја каде BYD почна да продава патнички електрични возила и не планираат да застанат тука.
Најпродаваниот кинески бренд BYD (Build Your Dreams) одржа свечена презентација на брендот и автомобилот во Будимпешта на 17 октомври. Производителот на автомобили со седиште во Шенжен со тоа го официјализираше почетокот на продажбата на три целосно електрични модели на локалниот пазар преку локалните дистрибутери – Atto 3, Dolphin и Seal. BYD користи традиционална дилерска мрежа за нејзино проширување, а Унгарија не е исклучок. Кинезите се здружија со два локални дилери кои имаат долга историја во автомобилскиот бизнис: Duna Autó (Suzuki, Nissan, Renault, Mitsubishi, Tesla, Cupra и Kia) и Wallis Motor (BMW, Mini, Jaguar, Land Rover; Maserati и Opel) и отвори два салони во главниот град на Унгарија.
Унгарија не е непозната за BYD, според Klix.ba. Тие ја основаа својата прва фабрика за производство на електрични возила во 2017 година во Комаром, на северот на земјата, веднаш до границата со Словачка. Фабриката е одговорна за истражување, развој и производство на електрични автобуси и други производи од батерии.
Мајкл Шу, извршен директор на BYD Europe, на церемонијата во Будимпешта рече: „За нашата компанија е од особена важност што нашите електрични автомобили сега се официјално достапни во Унгарија. BYD има длабоко вкоренето искуство во Унгарија преку бизнисот и фабриката на BYD eBus во Комаром“.
Унгарија е многу популарна за кинеските производители на електрични возила и батерии. Nio има своја фабрика за станици за размена на батерии во близина на Будимпешта. Кинескиот гигант за батерии CATL ќе инвестира повеќе од 7 милијарди евра во изградба на фабрика за батерии од 100 GWh, а друг кинески производител на батерии, Sunwoda, уште во јули објави дека исто така ќе изгради фабрика таму.
Што се однесува до моделите и цените на унгарскиот пазар, Atto 3 започнува од 36.000 евра за верзијата Comfort со батерија од 60,48 kW LFP Blade и мотор од 210 КС и потрошувачка од 15,6 kWh/km. Нејзиниот опсег (WLTP) е 420 км.
Подостапниот модел Dolphin започнува од 28.300 евра и нуди батерија од 44,9 kWh доволна за опсег од 427 km WLTP и електричен мотор од 95 КС. Dolphin нуди и помоќни верзии со мотори од 177 КС и 210 КС и батерија од 60,49 kW. Овој модел во врвна опрема чини околу 35.100 евра.
Атрактивниот седан Seal, кој многумина го гледаат како конкурент на Tesla Model 3, се нуди во варијанта со погон на сите тркала со мотор од 530 КС и 670 Nm вртежен момент. Seal носи батерија од 82,5 kWh со која може да помине 570 km според протоколот WLTP. Неговото забрзување од 0-100 km/h е 3,8 секунди. Најскапиот модел чини 49.600 евра. Сите модели се потпираат на е-платформа 3.0 со модерна архитектура од 800V.
По Унгарија, новите цели на BYD за проширување на бизнисот во Источна Европа се: Полска, Чешка и Словачка.