Кинезите направиле заговор против Tesla Y: XPeng G7 е новиот адут на кинескиот бренд

XPeng се појави како еден од најсериозните кандидати за ривал на Tesla. Нивните производи покажуваат големи сили во светот на електричните автомобили, а најновиот од нив директно го напаѓа свежо обновениот Tesla Model Y.

од Vladimir Zorba
38 прегледи

Tesla се етаблира како водечка компанија во однос на електричната мобилност. Американците го освоија светот од првиот до последниот од нивните електрични автомобили.

Model Y беше најпродаваниот автомобил на целата планета во 2023 година, последната година за која се достапни официјални резултати. Неговото неодамнешно ажурирање постави нов стандард во категоријата и ривалите мора повторно да одговорат со своето најдобро оружје.

XPeng не чекаше долго да одговори. Ова е моделот G7 кој во Европа ќе пристигне на крајот на оваа година.

Меѓу се поголемиот број кинески брендови, XPeng успеа да се прослави не само во сопствената земја, туку и во Европа, каде што е присутен со три електрични автомобили. Европските купувачи ја гледаат кинеската марка како најлогична алтернатива на Tesla и неговите познати електрични автомобили, а моделите P7 и G6 се повеќе го заземаат Стариот континент.

XPeng се надева дека со новиот G7 ќе има подобар производ од моделот Y на Tesla. Кинескиот автомобил е малку поголем, но подготвен со своите адути да го нападне американскиот, кој исто така се произведува во Кина.

Со овој модел, XPeng одлучи да направи радикална промена во дизајнот, инспириран од моделот XPeng P7+, природниот наследник на P7i кој штотуку излезе во продажба во Европа. Иако ја има ознаката SUV, може да се смета повеќе за кросовер, со оглед на неговото кратко растојание од подлогата. Потпретседателот на XPeng, Ју Тао, на социјалните мрежи изјави дека G7 може да биде најконкурентниот SUV оваа година во својата ценовна класа. Иако техничките детали сè уште не се прецизирани, Тао ги потврди цените за Кина.

Проценките укажуваат на приближна малопродажна цена од 250.000 јуани, што е околу 33.000 евра по тековниот курс. Да не заборавиме дека „новиот“ Model Y е малку поскап во однос на претходниот модел. Во Кина, единствениот пазар каде што моментално се произведува, е достапен од 263.500 јуани или околу 34.950 евра. Тоа значи дека во економска смисла, G7 е поевтин од Tesla, иако останува да се види дали може да се споредат во однос на перформансите и автономијата.

Исто така, треба да ја почекаме цената во Европа. Со оглед на бирократските пречки, цената по пресметката на давачките нема да биде ни приближно поволна како во Кина. Tesla е во подобра позиција овде.

Слични содржини