Jesko во пакетот опрема „Attack“ е вистинска „змија“ на патеката, што може да се види од приложеното видео.
Моќта на Koenigsegg е еден од најекстремните автомобили на кои им е дозволено да бидат во редовен сообраќај. Покрај неверојатната аеродинамика, на картичката има и софистициран седумстепен менувач и до 1.600 КС. Затоа, не е изненадувачки да се сруши рекордот на локалната тркачка патека во Шведска.
Koenigsegg објави видео снимено од кабината на Jesko за време на брзиот круг на „Готланд Ринг“, патека лоцирана на островот Готланд во Шведска – осум часа возење и возење со траект од седиштето на Koenigsegg.
Со фабричкиот возач Никлас Лилја зад воланот, Jesko постигна време од 2:56.97, што е речиси осум секунди побрзо од поранешниот рекордер, Porsche 911 GT3 RS MR (3:04.83).
Видеото ни дава три различни агли на гледање од кабината, вклучително и камера поставена на кацигата на Никлас.
Според шведскиот производител, примерот во клипот е во „Attack“ спецификациите, што значи дека е опремен со аеродинамични додатоци создадени за подобро држење во кривините, за разлика од пакетот „Absolut“ кој има приоритет на стабилноста и елиминацијата на отпорот на воздухот, со цел да се постигне што поголема брзина. Koenigsegg, исто така, вели дека автомобилот користел гориво еквивалентно на бензин од 93 октани наместо E85, што значи дека имал помалку од максималната моќност.
Она што е уште поневеројатно, како што предложи Лилја, е што искористил „околу 90 проценти од потенцијалот“ на автомобилот, бидејќи возилото било таму поради тестирање и маркетиншки причини, а не за поставување рекорди. Со други зборови, Koenigsegg „случајно“ го постави рекордот за време на рутински брз круг и веројатно ќе поставеше уште подобро време доколку тимот сакаше.