Глобалната продажба на групацијата Volkswagen порасна во првиот квартал бидејќи германскиот производител на автомобили профитираше од зголемената побарувачка за своите електрични возила. Испораките се зголемија за 1,4 отсто на 2,13 милиони возила, помогната од растот од 3 отсто во Западна Европа и 4 отсто во Северна Америка, објави VW вчера, според Automotive News Europe.
Групацијата VW продолжува да заостанува во Кина, каде што нејзината продажба падна за 7 проценти и покрај тоа што производителот на автомобили сè уште одржува силен удел од 22 проценти на пазарот на мотори со внатрешно согорување. Сите марки со голем обем на групацијата имаа поголема продажба во кварталот, со раст на VW Passenger Cars за 5,1 отсто, Skoda за 8,2 отсто и Seat/Cupra за 5,9 отсто.
Кај премиум брендовите, продажбата на Porsche падна за 7,9 отсто, обемот на Bentley падна за 4,7 отсто, а испораките на Audi паднаа за 3,4 отсто. Продажбата на Lamborghini порасна за 13 отсто. Глобалната продажба на возилата со електрични батерии на групацијата се зголеми за 59 отсто на 216.800 единици во првите три месеци. Продажбата на електрични возила се зголеми повеќе од двојно на 158.100 автомобили во Европа и скокна за 51 отсто на 19.900 автомобили во САД, двата клучни продажни региони на Tesla. Но, продажбата падна за неверојатни 37 проценти на 25.900 возила во Кина, каде што доминираат локални брендови предводени од BYD.
VW е меѓу производителите на автомобили кои имаат корист од одбивноста на потрошувачите кон Tesla поради политичките активности на Илон Маск во Европа и врските со администрацијата на американскиот претседател Доналд Трамп.