Истражувања покажуваат дека електричните автомобили на ниски температури имаат во просек за 30 отсто помал досег.
Неодамнешните ниски температури и екстремниот студ во Канада и Соединетите Американски Држави доведоа до големи проблеми во работењето на електричните автомобили. Иако сите типови на автомобили губат ефикасност на ладно време, кога станува збор за електричните автомобили, тоа директно значи помал домет.
Сопствениците се соочија со два големи проблеми – неможност за полнење и намален опсег. Полнењето беше или невозможно или многу бавно. Досегот беше дополнително намален бидејќи возачите мораа да ги греат своите возила подолго во текот на зимата, што бара многу енергија од батерија која веќе работи со помалку енергија.
Оптималната температура за литиум-јонска батерија за електрично возило е помеѓу 15 и 35 степени Целзиусови. Кога температурата паѓа многу подолу, јоните на литиумот се забавуваат и не можат да обезбедат толку енергија како и обично.
Покрај наведеното, постои уште една потенцијална опасност при ниски температури. Тоа е регенеративното сопирање на електричен автомобил што не е толку ефикасно на студ. Регенеративното сопирање му овозможува на автомобилот да поврати дел од енергијата изгубена за време на забавувањето. Во зима ова не функционира добро бидејќи батеријата е помала. Ова значи дека автомобилот може да се чувствува различно за возење на ладно време и дека е можно почесто да се користи рачната сопирачка.
Иако сите автомобили немаат исти карактеристики, според неодамнешната анализа на популарните модели, намалувањето на капацитетот изнесува 30 проценти.
Анализата е направена на температура од нула степени. Во случај на пониски температури, капацитетот на батеријата дополнително се намалува.
Со цел да се надмине ова, се дебатира за употребата на топлински пумпи, што помага да се спречи дополнително намалување на опсегот на температури под -10, што најверојатно ќе стане стандард за сите што живеат во ладни делови на планетата.
Но кои модели на електрични автомобили губат најмалку енергија поради студот?
Audi e-tron 2021-2022 година
Опсег на нула степени: 80 проценти
Топлинска пумпа: Да
BMW i3 2017-2018
Опсег до нула степени: 85 проценти
Топлинска пумпа: Можно
Chevi Bolt 2017-2022 година
Опсег на нула степени: 68 проценти
Топлинска пумпа: Не
2017 Chevi Volt
Опсег на нула степени: 73 проценти
Топлинска пумпа: Не
Ford Mustang Mach-E 2021 година
Опсег до нула степени: 63 проценти
Топлинска пумпа: Не
Ford F-150 Lightning 2022-2023 година
Опсег на нула степени: 64 проценти
Топлинска пумпа: Не
Hyundai IONIQ 5
Опсег на нула степени: 97 проценти
Топлинска пумпа: кај моделите AVD
Hyundai Kona 2020-2021 година
Опсег на нула степени: 84 проценти
Топлинска пумпа: Не
Jaguar I-PACE 2019-2020
Опсег на нула степени: 97 проценти
Топлинска пумпа: Да
Kia EV6 2022 година
Опсег на нула степени: 93 проценти
Топлинска пумпа: AVD модели
Nissan LEAF 2015 година
Опсег на нула степени: 58 проценти
Топлинска пумпа: Не
Nissan LEAF 2019 година
Опсег на нула степени: 62 проценти
Топлинска пумпа: Не
Tesla Model 3
Опсег на нула степени: 50 проценти
Топлинска пумпа: модели од 2021 година наваму
Tesla Model I
Опсег на нула степени: 48 проценти
Топлинска пумпа: Да
Tesla Model S
Опсег на нула степени: 45 проценти
Топлинска пумпа: модели од 2021 година наваму
Tesla Model Ks
Опсег на нула степени: 48 проценти
Топлинска пумпа: модели од 2021 година наваму
VW e-Golf 2016-2017 година
Опсег на нула степени: 88 проценти
Топлинска пумпа: врвна опрема
VW ID.4 2021 година
Опсег на нула степени: 65 проценти
Топлинска пумпа: Не