Консултантската фирма McKinsey објави интересни податоци во својот „Индекс на електрични возила“. Речиси две третини од сите електрични автомобили и plug-in хибриди продадени ширум светот се купени во Кина.
Продажбата на повеќе од 8 милиони автомобили беше речиси три пати поголема отколку во Европа и пет пати поголема отколку во САД. Во исто време, Кина исто така доминираше во производството, при што две од три возила произведени во светот излегуваат од производната лента во Кина.
Значењето на кинеските брендови расте, минатата година секој втор продаден електричен автомобил доаѓа од кинеска компанија, велат од „HAK“.
Европа, од друга страна, заостануваше, па пазарот на електрични автомобили порасна за само 16 отсто на нешто повеќе од 3 милиони автомобили. Конкретно, улога во тоа имаше намалувањето на субвенциите.
Меѓутоа, во исто време, конкурентниот притисок во Кина расте. Кинеските производители испраќаат 40 отсто повеќе автомобили од фабричките линии отколку што можат да продадат. Очекувано, најголем дел од овие возила се извезуваат.
Кинеските електрични автомобили во просек се поевтини за производство од западните конкуренти за огромни 30 проценти.