Сè помалку луѓе размислуваат да купат Tesla како нивен следен (електричен) автомобил. Дејствата, испадите и, воопшто, поларизирачката личност на Елон Маск, извршниот директор на компанијата, се чини дека ги одбиваат купувачите заинтересирани за електричните автомобили на марката, според истражувањето на консултантската куќа Caliber.
Размислен резултат за Tesla, т.е. намерата за купување, во студијата Калибар, падна на 31% во февруари. Тоа е помалку од половина од врвот од 70% во ноември 2021 година, кога Калибар започна да го следи интересот на потрошувачите за брендот. Резултатот на Tesla падна за 8 процентни поени во споредба со јануари, додека резултатите на Mercedes, BMW и Audi, кои произведуваат и бензински и електрични модели, се зголемија благо во истиот период, зголемувајќи се од 44% на 47%, според „HAK“.
Додека Tesla продолжи да бележи силен раст на продажбата минатата година, потпомогнат од агресивните намалувања на цените, тоа не беше случај во првиот квартал од 2024 година. Овој пад на продажбата е уште еден знак дека доминацијата на Tesla на пазарот на електрични автомобили избледува. Со се пожестоката и многубројна конкуренција, угледот на Tesla и секогаш контроверзната личност на Eлон Маск не помагаат.
Лошата репутација нa Маск меѓу јавноста и неговите политички ставови, кои понекогаш се контроверзни, очигледно одбиваат некои клиенти.