Нова студија на американското Министерство за енергетика (DOE) заклучува дека цената на батериите на електричните возила паднала за огромни 90 отсто помеѓу 2008 и 2023 година, што им олеснува на производителите на автомобили да го намалат јазот во цените помеѓу возилата со мотори SUS и електричните возила.
Така вели студијата, но би додале дека јазот е сè уште преголем, особено ако мислите на електричната мобилност како доминантна форма на транспорт.
Според „HAK“, падот на цените на батериите се случил благодарение на подобрувањата во технологиите и хемијата на батериите, новите производствени процеси и значителното зголемување на обемот на производството. Цената на литиум-јонската батерија падна од 1415 USD/kWh во 2008 година на 139 USD/kWh во 2023 година. Разликата е помала ако вклучите 15 години инфлација, но падот е сè уште 1.000 долари кога ќе се прилагоди на тековната вредност во долари.
Батеријата од 81 kWh во Tesla Model Y би чинела 114.615 долари во 2008 година, во споредба со 11.259 долари во 2023 година. Се претпоставува дека до крајот на деценијата, споредливите електрични автомобили ќе бидат поевтини од автомобилите на бензин.