Колку вода треба да пијам за да ослабам и што да додадам за подобар ефект?

од desk4

Придобивките од правилната хидратација се бројни, правилно варење, поубав тен и забрзување на метаболизмот.

Дали знаете колку вода треба да пиете секој ден? Која е идеалната количина на вода за да го забрзате метаболизмот и да согорите калории и што можете да пиете наместо вода?

Многу е веројатно дека не пиете доволно вода. Уште од најраното детство нашите родители ни советуваа да пиеме осум чаши вода на ден. Но, повеќето од нас едвај го исполнуваа тоа барање. Обично доцна сфаќаме колку сме дехидрирани и тоа откако ќе почувствуваме попладневен замор, или, пак, главоболка.

Колку вода да пиеме за да изгубиме на тежина, да ја исчистиме кожата или едноставно да го одржуваме телото и мозокот во оптимално здравје?

Минималната количина на вода што треба да се пие во текот на денот е долго дебатирана, и како резултат на тоа осумтте чаши вода на ден станаа правило.

Но, се препорачува и поголеми количини на вода. Во просек по 3,7 литри течност дневно за мажи и 2,7 литри за жени (во зависност од климата во која живееме, физичката активност, физичките состојби како бременоста и целокупното здравје). Треба да се земе предвид дека водата се внесува и преку храна и други течности.

Диета

Која е идеалната количина на вода за зголемување на метаболизмот и согорување на калории?
Пиењето доволно вода е речиси најважната ставка за слабеење. Водата веднаш ни дава повеќе енергија затоа што органите како што се мозокот и срцето добиваат гориво и нема замена помеѓу чувството на глад и жед и токсините полесно се елиминираат од телото.

Секое тело е различно, па така и потрошувачката на вода зависи од нивото на нашата индивидуална активност. Преку секојдневните активности, нашите тела можат да изгубат три до четири литри дневно само со потење, мокрење, работа на дебелото црево. Губиме само еден до два литри со дишење. За да изгубиме тежина, сите засладени пијалоци треба да се заменат со вода или чај од билки и да пијат препорачани дневни количини од 2,7 литри за жени, или 3,8 литри дневно за мажи.

Водата е најздравиот начин да останете хидрирани, но постојат и други начини за исполнување на дневната квота.

Не користете диетална вода или пијалоци со вештачки засладувачи, бидејќи тие можат да предизвикаат желби за храна кај некои поединци. Соковите со природен шеќер може да ве натераат да пиете поголеми количини од иста течност и на тој начин ќе се зголеми внесот  калории. Добри алтернативи се чаевите од билки и водите со вкус без шеќер.

Како да направите вода со вкус што ќе ве хидрира и дополнително ќе го збогати вашето тело со хранливи материи?

Неколку рецепти за здрава храна:

Ставете исечено овошје и зеленчук во литарска тегла на дното од садот. Додадете мраз по желба и наполнете околу 1 чаша со вода и затворете со капак. Подготвениот пијалок може да се конзумира веднаш, но се препорачува да го ставите во фрижидер неколку часа за овошјето и зеленчукот да ја ослободат аромата.Комбинациите се бесконечни, а во исто време ќе се изненадите колку е поевтино и поздраво отколку да купувате вода во продавница за вештачки додатоци.

Лимонот, портокалот и ѓумбирот ја намалуваат киселоста на телото

Портокалот ќе помогне во детоксикација на телото и ќе го забрза варењето бидејќи содржи влакна, односно пектин, што го забрзува варењето и го намалува запекот, а покрај богатството со хранливи материи, тој е моќен антиоксиданс и го штити нашето тело од слободните радикали. Во комбинација со портокал, ќе додадеме лимон, кој е одличен детоксикатор и е популарен низ целиот свет. Лимонот ги елиминира токсините од телото, содржи лимонска киселина која помага во согорување на калории, го намалува апетитот и го забрзува метаболизмот. Тој е богат извор на витамин Ц, го зајакнува имунолошкиот систем, и благодарение на неговите алкански својства ја намалува киселоста на телото. Конечно, ќе додадеме малку корен од ѓумбир во водата, кој има силно антиинфламаторно и антиоксидативно дејство и го чисти црниот дроб од насобраните токсини и ја подобрува циркулацијата.

Јагода и лимета за виткост

Јагодата со право се нарекува кралица на витките линии бидејќи ова прекрасно овошје содржи малку калории и шеќер, и е исклучително богато со вода. Јагодите ја забрзуваат циркулацијата и ја чистат крвта, затоа се благи детоксикатори, исклучително богати со калиум и манган, се одличен извор на витамин Ц, го штитат телото од слободните радикали и ја забрзуваат циркулацијата. Со додавање на лимета во водата кое е  освежително цитрусно овошје ќе  го подобрите варењето бидејќи е богат извор на антиоксиданси. Комбинацијата од јагода и вар дава посебна нота на оваа вода.

Слични содржини