Поради притисокот да се постигнат подобри резултати или да се освои повеќе од изборниот колач, и тоа во многу кратко време предвидено за предизборна кампања, говорот на омраза и црната кампања се чинат како „магичното решение“, вели за „Локално“ комуникологот Бојан Кордалов.
Тој е на ставот дека партиите веќе извесно време во изборните кампањи се водат според максимата „целта ги оправдува средствата“.
-А, целта е победа, и тоа по секоја цена. Дополнително, целта е скоро секогаш и апсолутна победа и највисок можен изборен резултат, односно апсолутен пораз на политичките противници. Ако ова се отслика, согледа реално и се признае дека се случува, тогаш, за жал, станува очигледно од каде говорот на омраза, нетрпеливоста и црната кампања се дел од партиското дневно ораторство, особено засилувајќи се во предизборниот период кога политичките страсти и влогови се реални на највисоко и зовриено ниво, вели Кордалов.
Како што посочува, трендовите за зголемена црна кампања постојат во секоја сфера и на секое поле во рамките на предизборната кампања.
Кордалов апелира партиите да користат инклузивна комуникација, секако базирана и на критика и предлози, но комуникација која исклучува ширење на омраза врз поединци и групи, дискриминација, омаловажување или стигматизирање.
Б.Т.