OpenAI официјално го објави лансирањето на пребарувачот ChatGPT, влегувајќи во директна конкуренција со големите играчи како Google и Bing. Оваа нова функционалност им овозможува на корисниците на ChatGPT да добиваат одговори од релевантни извори од Интернет, нудејќи ажурирани информации како што се спортски резултати, најнови вести и информации за берзата. Со цел да се обезбедат најдобри можни резултати, OpenAI воспостави партнерства со познати даватели на вести и податоци.
Прототипот на пребарувачот наречен SearchGPT се појави уште во јули и тогаш беше достапен за тестирање само за ограничена група од 10.000 корисници. Како што објаснува OpenAI, целта на оваа функционалност е да обезбеди пребарување што е поприродно и поинтуитивно за корисникот. Сега овој прототип е подобрен и интегриран во платформата ChatGPT како нова опција, давајќи им на корисниците понапредни можности за пребарување директно од chatbot.
Корисниците можат да избираат помеѓу автоматски препораки и рачно пребарување со кликнување на иконата за пребарување на веб, додека дополнителното копче „Извори“ овозможува прегледување на врските што се користат при одговарање. OpenAI најави дека дополнително ќе ја подобри функцијата за пребарување во области како што се онлајн купување и патување, притоа применувајќи вештачка интелигенција за посложени пребарувања.
Овој потег може да претставува сериозна закана за долгогодишната доминација на Google во светот на пребарувачите. Google, дел од Alphabet, долго време изразува загриженост за зголемената популарност на ChatGPT и потенцијалот корисниците да се префрлат на платформата како нивна главна алатка за пребарување.
Новата функционалност моментално е достапна на сите верзии на ChatGPT, вклучувајќи веб, iOS, Android, macOS и Windows, но е ограничена само на корисниците на ChatGPT Plus и Team, како и на оние на листата на чекање SearchGPT. Корисниците на бесплатната верзија на ChatGPT ќе треба да почекаат неколку месеци за да имаат пристап до новиот прелистувач.