Криптовалутите се повеќе навлегуваат во Формула 1, веќе и како тимски спонзори

од Vladimir Zorba
233 прегледи

Red Bull потпишаа долгорочно партнерство со берзата за криптовалути Bybit, која според тимот на Формула 1 е најголемото годишно обврзување со криптовалути во меѓународниот спорт досега.

Тимот со седиште во Милтон Кејнс не ја откри вредноста на договорот во соопштението објавено во средата, но информиран извор рече дека тој изнесувал 150 милиони долари за три години.

Договорот со Bybit доаѓа откако Red Bull минатата недела го претстави софтверскиот гигант Oracle како главен спонзор во зделка од 300 милиони долари, според Ројтерс.

Двата договори заедно собираат до 110 милиони долари годишно, покривајќи значителен дел од трошоците на тимот, особено со буџетското ограничување утврдено во правилата на Формула 1 за сезоната 2022 од 140 милиони долари, пред да се зголемат на 135 милиони долари до 2023 година. година наваму.

Договорот со Red Bull значи дека Bybit, кој е основан во март 2018 година и има над шест милиони регистрирани корисници ширум светот, станува ексклузивен партнер за размена на криптовалути на тимот.

Исто така, ќе му помогне на Red Bull да го зголеми ангажманот на фановите со издавање токени на навивачи и ширење на зголемената колекција на дигитални средства на тимот.

Двете земји понатаму ќе соработуваат за да ги промовираат криптовалутите, различноста, STEM кариерите, одржливоста и зелените технологии, истовремено поддржувајќи ги жените во блокчејнот и презентирајќи го кодирањето пред нова публика, велат тие.

Bybit станува најновиот играч на криптовалути што влезе во Формула 1 откако францускиот тим Alpine објави врска со Binance во вторникот.

Crypto.com е исто така главен спонзор на Формула 1 и е именуван за партнер на првата трка за Големата награда на Мајами, закажана за мај оваа година.

Во меѓувреме, McLaren Racing ја заврши својата врска со Bitci.com, крипто група со седиште во Турција, за помалку од една година.

Минатиот јуни, двете компании објавија долгорочен спонзорски договор за лансирање на токен за фанови, тогаш прв од ваков вид во Формула 1.

Како одговор на барањето на Bloomberg News во вторникот, McLaren го потврди прекинот на врската со Bitci.com. Тимот не наведува причини за раскинувањето и не ги споменува токените.

Спортските тимови и лиги ширум светот брзаат да објават дигитални токени кои им ветуваат на навивачите шанса да аплицираат за награди или да влијаат на боите што ги носи тимот во замена за плаќање.

Минатата недела, „Блумберг“ објави дека планираниот фан токен на Bitci.com за фудбалскиот тим во Премиер лигата, Вулверхемптон Вондерерс допрва треба да биде објавен, и покрај спонзорскиот договор во јуни.

Слични содржини