Лоши реакции на пазарот: Никој не сака да купи BMW XM

По првично позитивниот одговор на пазарот, продажбата на баварскиот теренец со високи перформанси падна за 30%, што го прави најлошо продаваниот BMW во сегашната линија. Можеби тоа е само природна реакција на пазарот на предимензиониран и прескап SUV со сомнителна естетика, или причините се малку посложени?

од Vladimir Zorba
21 прегледи

BMW XM има проблематичен живот од почетокот на производството во декември 2022 година. Продажбата на големиот и скап теренец е бавна, а тој тренд продолжи и во третиот квартал од оваа година. Во тие три месеци, германскиот производител продаде само 307 SUV возила XM, што е пад од 30,7% во однос на истиот квартал минатата година кога продаде 443 примероци.

Ова е особено забележливо во контекст на другите слабо продавани BMW. За споредба, баварскиот производител на автомобили продаде 543 единици од Z4 овој квартал. Ова го прави XM помалку популарен од родстерот со две седишта, сегмент кој секако малку се продава. Секако, продажбата на Z4 е зголемена за речиси 64%, но тоа е само зголемување од 212 единици.

Вестите за XM се дел од пошироката слика за продажбата на BMW, која опаѓа во сите сегменти. Патничките автомобили паднаа за 5%, теренците за 8,5%, а брендот Mini падна за навистина шокантни 33% во споредба со истиот квартал минатата година.

Секогаш популарната Серија 3 падна за 13,7% и покрај нејзиното неодамнешно освежување.

Слични содржини