Луксузот веќе не е во мода – тројца француски милијардери загубија 70 милијарди долари

од Vladimir Zorba
150 прегледи

За милијардерите во Франција, 2024 година беше година која би сакале да ја заборават бидејќи нивното комбинирано богатство падна за рекорден износ поради слабата побарувачка за луксуз и политичката нестабилност.

Бернар Арно, Франсоаз Бетенкур Маерс и Франсоа Пино, меѓу најбогатите луѓе во светот, изгубија околу 70 милијарди долари од своето колективно богатство оваа година, според индексот на милијардери на Блумберг.

Индустриските гиганти што ги контролираат, LVMH, L’Oreal и Kering, беа меѓу најголемите губитници на француската берза, а сопственикот на Gucci изгуби 41 отсто од вредноста.

Кинеските купувачи ги намалија трошоците за купувања, од кожни производи до дизајнерски фустани и нега на кожа, бидејќи компаниите вклучувајќи го брендот Gucci на Kering се борат со новото управување и стратегија. Дополнително, нестабилната француска политичка сцена, каде неодамна падна владата на Мишел Барние, исто така го намали апетитот на инвеститорите.

Продажбата на луксузни стоки и козметика се зголеми за време на ерата на пандемијата, бидејќи потрошувачите купуваа брендови од високата класа со готовински резерви создадени за време на ограничувањата и исклучувањата. Таа динамика му помогна на основачот на LVMH, Арно, да го заземе првото место на листата на најбогати на Блумберг.

Тој сега е на петтото место и изгубил 31 милијарда американски долари досега, повеќе од кој било друг меѓу 500-те најбогати луѓе во светот. Што се однесува до наследничката на L’Oreal, Бетенкур Маерс, таа долго време беше најбогатата жена на светот, а минатата година стана првата жена со богатство од 100 милијарди долари. Таа сега ги загуби двете титули.

88-годишниот Пино, кој ја основа компанијата што еволуираше во Kering, исто така доживеа голем удар, со неговото богатство намалено за 64 отсто на 22 милијарди долари од својот врв во август 2021 година. Тој период и главно се должи на проблемите во неговиот најголем моден бренд Gucci.

Сепак, забавувањето не ги погоди подеднакво сите луксузни брендови. Продажбата на Hermes се зголеми во третиот квартал поради позиционирањето на производите наменети за најбогатите клиенти, чија потрошувачка е поотпорна од помалку богатите клиенти.

Слични содржини