Тјунерската куќа Manhart Performance повторно е во центарот на вниманието благодарение на проектот базиран на моделот BMW M2 Competition.
Автомобилот не изгледа премногу „диво“ однадвор, освен големото задно крило и некоја графика, меѓутоа однатре сега има ролна кафез, и секогаш има добра причина за тоа.
Manhart го користел BMW M2 Competition (F87) за својот нов проект и го нарекол MH2 700. Ако ова ви звучи познато, тоа е затоа што претходно сме го виделе Manhart MH2. Таа верзија во традиционалната црна на Manhart со златна боја и 3,0 литарски I5 мотор развива „само“ 630 КС, но новата е значително помоќна со 715 КС.
Нови турбо полначи, интеркулери, црева, довод на јаглерод, нов издувен систем и ECU мапирање се дефинитивно дел од пакетот. Исто така, Manhart ги надгради спојката, менувачот и диференцијалот за да се справи со зголемената моќност. Manhart исто така нуди тркачка долна цевка и ги отстранува другите делови од издувниот систем што може да го направат автомобилот нелегален за возење по пат, бидејќи овие модификации се вели дека се достапни само на примероци наменети за извоз.
Тјунерот го подобри и системот за сопирање, сега има дискови од 15,5 инчи со шестклипни клешти напред, како и 15-инчни дискови одзади со четириклипни клешти.
Manhart подготви и боди кит кој е сличен на претходниот, кој вклучува хауба слична на онаа на CS моделот, како и карбонски преден спојлер. Задниот спојлер е исто така направен од карбонски влакна, како и лип спојлерот и страничните здолништа. Телото е украсено со налепници на Manhart.
Колку чинат модификациите на Manhart не е јавно откриено.