Под покровителство на автомобилската групација Stellantis, која вклучува дури 14 автомобилски компании, е познатата италијанска компанија Maserati, која во последно време не цвета, бидејќи продажбата на автомобили во првата половина од годината е послаб за повеќе од 50 отсто во споредба со истиот период минатата година, што во безмилосниот свет на финансиите е еднакво на катастрофа.
Со неодамнешната изјава на првиот човек на Stellantis, Карлос Таварес, дека групацијата не ја исклучува можноста целосно да ги затвори автомобилските компании кои не се профитабилни, Maserati е меѓу првите кандидати кои Stellantis наскоро би можел да ги испрати во историјата или (во помалку радикален пристап) понуда за продажба на најдобриот понудувач што беше официјално потврдено од шефицата за финансии, Натали Најт.
Maserati е основан во 1914 година од страна на италијанскиот индустријалец Адолфо Орси, а компанијата во својата турбулентна историја често била во сопственост на други автомобилски компании и се соочувала со финансиски проблеми. Во различните можни сценарија во кои автомобилите со карактеристичниот трозабец не треба да исчезнат од автомобилската сцена, најчесто се споменува спасителната рака од Ferrari, под чие крило беше Maserati од 1999 до 2005 година.
Maserati моментално нуди осум модели (Grecale, Levante, Ghibli, Quattroporte, GranTurismo, GranCabrio, MC20 и MC20 Cielo), а помалите теренци Grecale и GranCabrio се исто така достапни во комбинација напојувани само со електрични мотори.