Одлуката на милијардерот Елон Маск да го смени името на Twitter во Х може да донесе правни компликации.
Неколку компании, вклучувајќи ги Meta и Microsoft, веќе имаат права на интелектуална сопственост на тaa буква.
X е толку широко користен и цитиран во трговски марки што е кандидат за правни предизвици – а компанијата порано позната како Twitter би можела да се соочи со проблеми со одбраната на својот бренд X во иднина.
Само во Соединетите Американски Држави, има близу 900 активни регистрации на трговски марки кои веќе ја покриваат буквата X во широк опсег на индустрии.
Сопствениците на трговски марки – кои штитат работи како што се имиња на брендови, логоа и слогани кои ги идентификуваат изворите на стоките – можат да тврдат дека се прекршува интелектуална сопственост доколку друг бренд би предизвикал конфузија кај потрошувачите.
Можните казни се движат од парични штети до блокирање на користење.
Од 2003 година, Microsoft ја поседува заштитната марка X што се однесува на комуникациите за неговиот систем за видео игри Xbox.
Меta – чија платформа Threads е нов ривал на Twitter – поседува федерална трговска марка регистрирана во 2019 година, која опфаќа сино-бела буква X за полиња вклучувајќи софтвер и социјални медиуми.
Се проценува дека овие компании најверојатно нема да го тужат Twitter, освен ако не проценат како X ќе навлезе во вредноста на брендот што го изградиле, пишува Ројтерс.
Самата Меtа се соочи со предизвици за интелектуална сопственост кога го промени своето име.
Таа беше тужена од инвестициската фирма Metacapital и компанијата за виртуелна реалност МетаХ, меѓу другите, и се договорија со една компанија за нејзиното ново лого на симболот за бесконечност.