Мате Римац сака да продава бензински пумпи на сопствениците на Bugatti?!

од Vladimir Zorba

Кога клиентот може да потроши милиони на хиперавтомобил, небото е граница кога станува збор за наплата на дополнителни услуги за клиентите. Директорот на Bugatti Rimac, Мате Римац, има луда идеја купувањето на „бензинска пумпа“ да го поврзе со купување на автомобил. 36-годишниот хрватски претприемач смета дека моторите со внатрешно согорување имаат уште долга иднина пред нив, но не и со фосилни горива.

Говорејќи на самитот „Иднината на автомобилот“ за „Фајненшл тајмс“ во Лондон, Римац ја сподели својата визија: „Можеме дури и да изградиме убави домашни бензински пумпи за Bugatti за домовите на сопствениците кои користат синтетички горива“.

Како што пишува Јутарњи.хр, не е чудно што Римац сега го покрена прашањето за синтетичките горива. Porsche, кој има 45 отсто удел во Bugatti Rimac, работи на пилот проект за производство на е-горива во фабрика во Чиле, уште од декември 2022 година.

Се очекува фабриката да произведува околу 5,5 милиони литри годишно до средината на деценијата и да го зголеми производството на 55 милиони литри до 2027 година. Тоа би било капка во океанот, ако се земе предвид дека денес на патиштата низ светот има околу 1,4 милијарди автомобили и јасно е дека би било неопходно да се изградат еден куп такви фабрики за да се задоволат сите потреби на светот.

Римац не ја спомна врската со Porsche, но јасно е дека синтетичките горива веќе би имале многу смисла во Bugatti Rimac. На крајот на краиштата, овие автомобили се произведуваат само во ограничен број (450 Veyron и 500 Chiron), а нивните сопственици речиси и да не ги возат, па побарувачката не треба да биде особено висока.

Во овој контекст, треба да се спомене дека следниот хиперавтомобил Bugatti ќе биде претставен на 20 јуни. Римац рече дека ниеден дел не бил пренесен од Nevera или Chiron. Тој додаде дека ќе има еволутивен надворешен дизајн во комбинација со „некои луди работи“ внатре каде што ќе има зголемување на квалитетот.

Круна сигурно ќе биде новиот V16 мотор. Станува збор за огромен атмосферски мотор, а Римац рече дека тоа е сосема нов мотор што Bugatti планира да го користи „некое време“.

Неговиот животен век би можел да трае по 2035 година, кога стапува на сила забраната на Европската унија за продажба на нови автомобили на фосилни горива. Сепак, новите автомобили со синтетичко гориво се изземени од таа забрана, и тука многу производители на суперавтомобили и хиперавтомобили ја гледаат својата шанса да продолжат со производство на мотори со внатрешно согорување. Затоа елитните брендови за супербогатите инвестираат дополнително во мотори со внатрешно согорување.

Самиот Мате Римац изјави дека електричната Nevera сè уште не е распродадена бидејќи клиентите од високата класа главно претпочитаат мотор со внатрешно согорување.

Слични содржини