Концептот „Down-sizing“ е усвоен од повеќето производители на автомобили, па поновите модели имаат сè помали мотори кои затоа се поефикасни и испуштаат помалку штетни гасови.
Од друга страна, Mazda верува во „Right-sizing“, односно како што тврдат – мотори со вистинска големина, кои ја оптимизираат јачината на звукот за подобрена ефикасност и моќност. Резултатот од овој концепт е целосно нов надолжно монтиран Common Rail шестцилиндричен мотор со зафатнина од 3.283 кубика со директно вбризгување e-Skyactiv D кој ќе биде достапен со избор од два излезни моќности – 200 КС/147 kW со погон на задните тркала и 254 КС/187 kW со Mazda i-Activ AWD (погон на четири тркала). Овој дизел ќе има и електрична помош од 48-волтниот M Hybrid boost систем.
Како што тврди јапонската компанија, Mazda CX-60 опремена со овој агрегат во помоќна верзија ќе има максимална брзина од 219 км/ч, забрзување од 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди, додека фабрички декларираната потрошувачка на гориво изнесува 5,3 л/100 км. Послабата верзија има и помала потрошувачка од 4,9 l/100 км.
Подоцна во понудата ќе биде достапен и шестцилиндричен бензински мотор со зафатнина од 3 литри, па сосема е јасно дека Mazda размислува за поголемо и подобро. Новата Mazda CX-60 ќе биде пуштена во продажба во јануари следната година, а јапонската компанија планира неколку нови модели за европскиот пазар.